Ohjelmatyö on Kokoomuksen peruskallio

Jäsenistössämme on rajattomasti arjen osaamista ja hiljaista tietoa. Into, tieto ja taito ilmenevät meissä kaikissa – jokaisella on paljon annettavaa. Haluamme, että kaikilla jäsenillämme on mahdollisuus osallistua talkoisiin paremminvointivaltion puolesta. Sitä varten olemme perustaneet ohjelmatyön verkostot ja vaikuttajaryhmät.

Ohjelmatyön verkostot ja vaikuttajaryhmät – jäsenen mahdollisuus vaikuttaa

Verkostot tarjoavat kaikille kokoomuksen jäsenille mahdollisuuden seurata itseään kiinnostavia poliittisia teemoja, vaikuttaa niihin itselle ja elämäntilanteeseen parhaiten sopivalla tavalla sekä tavata samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä. Verkostoihin kootaan kaikki aiheesta kiinnostuneet kokoomuslaiset, vaikuttajaryhmissä taas keskitytään tietyn erityisalueen vaikuttamistyöhön ja poliittiseen valmisteluun. Ryhmissä voidaan esimerkiksi valmistella puolueen kantoja, tehdä uusia avauksia tai muutoin herättää yhteiskunnallista keskustelua. Järjestötoiminnan verkostossa ja klubeissa keskitytään puoluetoiminnan kehittämiseen eri näkökulmista.

Tutustu verkostoihin

Näin liityt verkostoon

Kirjaudu kokoomuksen jäsensivuille, valitse yläpalkista Jäsen- ja yhdistystiedot ja sen alta Omat jäsentiedot. Paina Muokkaa ja vieritä sivua alas, kunnes löydät Verkostot.