Kokoomus 100-juhla ja Kokoo­mus­ris­teily nyt saata­villa – kokoomus.fi
Kokoomus 100-juhla ja Kokoo­mus­ris­teily nyt saata­villa

Julkaistu: 26.10.2018 Järjestö Vaalit

Talvi­kauden kaksi juhla­helmeä ovat nyt myynnissä.

Kokoomus 100v

Kokoomus 100 vuotta-juhla

Joulu­kuussa juhlimme kokoo­muksen 100 vuoden työtä suoma­laisen yhteis­kunnan raken­ta­mi­seksi. Juhla­päivän 8.12. aloitamme kello 10 järjes­tet­tä­vällä juhla­ju­ma­lan­pal­ve­luk­sella Helsingin Tuomio­kir­kossa. Päivä­juhlaa vietämme Vanhalla yliop­pi­las­ta­lolla kello 12 alkaen.

Päivä huipentuu Finlandia-talolla järjes­tet­tävään iltajuhlaan kello 19.30.

Ilosen arvok­kaaseen iltajuhlaan voi kokoontua hyvillä mielin tapaamaan tuttuja ruoan, juoman ja tanssin lomassa.

Iltajuhlaan myytävä Ruiskuk­ka­lippu  100,00 € sisältää buffet­ruo­kailun sekä ohjelman. Toivo­tal­koo­lippuun 300,00 € sisältyy lisäksi cocktail-tilaisuus Finlandia-talolla ennen iltajuhlan alkua kello 18.00.

Tutustu ohjelmaan

Varaa lippusi tästä

Kokoo­mus­ris­teily 2019

Tammi­kuussa katse on tiukasti tulevai­suu­dessa. Kaikkien aikojen vaali­kevät aloitetaan koko kokoo­musväen yhtei­sellä ristei­lyllä. Ohjel­massa on runsain mitoin vaali­ke­vääseen valmis­tavaa ohjelmaa sekä yhdessä iloit­se­mista ja rentou­tu­mista. Kokoo­mus­ris­teily on kaikille avoin mahdol­lisuus päästä tutus­tumaan saman­hen­kisiin ihmisiin, Petteriin ja puolue­johtoon, minis­te­reihin ja kansan­edus­tajiin sekä muihin sidos­ryhmiin.

Risteilyn antamat eväät ja huippuun virit­täy­tynyt yhteis­henki siivit­tävät pitkälle tulevaan!

Nopean varaajan etuna saat ristei­lystä nyt -25 % alennuksen! Tarjous koskee 3 ja 4 hengen hyttejä ja on voimassa lokakuun loppuun saakka. Liput nyt alkaen 22,50 €. Toimi siis heti!

Osta risteily tästä

Facebook-tapah­tumaan tästä