Kokoo­muksen eduskun­ta­vaa­li­kam­panja huipentuu vaali­vii­kon­loppuun

Julkaistu: 15.04.2011 Uutiset

- PERUUTTAMALLA EI PÄÄSE ETEENPÄIN -ÄKKIRYHMÄT AAMULIIKENTEESSÄ ? KATSO KUVAT!
- KOKOOMUS KUUNTELEE -TILAISUUDET JA KAHVILA KORVAT
- PUHEENJOHTAJA JYRKI KATAINEN KIERTÄÄ VAALIVIIKONLOPPUNA
- KOKOOMUKSEN VAALIVALVOJAISET 17.4. KLO 19.00 TAPAHTUMATALO BANKISSA
- PUOLUEHALLITUKSEN KOKOUS 19.4.2011
- TV-KAMPANJA JA PAREMMINVOINTIVALTIO.FI

PERUUTTAMALLA EI PÄÄSE ETEENPÄIN -ÄKKIRYHMÄT AAMULIIKENTEESSÄ ? KATSO KUVAT!

Kokoomus järjesti perjan­tai­aamuna 15.4. klo 7.00?9.30 ympäri Suomea useita kymmeniä suoja­tieäk­ki­ryhmiä (flash mob). Ryhmiä järjes­tettiin: Tampe­reella, Imatralla, Lappeen­ran­nassa, Kotkassa, Kouvo­lassa, Kuopiossa, Rovanie­mellä, Joensuussa, Turussa, Oulussa ja Helsin­gissä.

Helsin­gissä äkkiryhmät järjes­tettiin seuraa­villa alueilla: Kaivokatu, Rauta­tientori, Hakaniemi, Manner­hei­mintie, Forumin kulma, Länsi­väylä, Munkki­niemen puistotie, Pasila, Tuusulantie/Koskelantien risteys, Lahden­väylä, Vuosaaren silta.

Pelkästään pääkau­pun­ki­seu­dulla äkkiryh­mä­toi­minnan arvioidaan tavoit­taneen n. 200 000?300 000 suoma­laista.

Katso äkkiryhmien kuvasatoa!

KOKOOMUS KUUNTELEE -TILAISUUDET JA KAHVILA KORVAT

Helmikuun alusta lähtien on järjes­tetty yli 300 minis­te­ri­vie­railua kunnissa Kokoomus Kuuntelee -tilai­suuk­sissa.  Minis­te­reiden ja ehdok­kaiden yhteisiä bussi­kier­tueita on järjes­tetty jokai­sessa maakun­nassa.

Vaali­vii­kon­loppuna Kokoomus Kuuntelee suurim­missa Kahvila Korvissa aikai­sesta aamusta myöhään iltaan ja Kokoomus kuuntelee -tilai­suuksia on yhteensä yli 100 eri puolilla Suomea. Perjantai- ja lauantai-iltoina järjes­tetään nuorten vaaligrillejä, esim. Jyväs­ky­lässä ?Tuhannen ja yhden makkaran yö?.

Kokoo­muk­sella on Kahvila Korva seuraa­villa paikka­kun­nilla: AKAA, FORSSA, HEINOLA, HELSINKI, HUITTINEN, HÄMEENKYRÖ, HÄMEENLINNA, IITTI/KAUSALA, IMATRA, JALASJÄRVI, JOENSUU, JYVÄSKYLÄ, KAARIINA, KAJAANI, KALAJOKI, KEURUU, KOKKOLA, KOUVOLA, KOTKA, KUOPIO, KURIKKA, KÄRKÖLÄ, LAHTI, LAPPEENRANTA, LAPUA, LIETO, LOIMAA, MIKKELI, OULU, OULAINEN, PADASJOKI, PIRKKALA, PORI, PÖYTYÄ, RAISIO, RIIHIMÄKI, RUSKO, ROVANIEMI, SALO, SEINÄJOKI, TAMPERE, TAIVASSALO, TORNIO, TURKU, UUSIKAUPUNKI, VIROJOKI, ÄÄNEKOSKI.

PUHEENJOHTAJA JYRKI KATAINEN KIERTÄÄ VAALIVIIKONLOPPUNA

Perjantai 15.4:

• 14.30?15 Nummela, Kahvila Il Punto
  • 16?16.30 Sipoo, Söder­kullan S-market
  • 17?17.30 Helsinki Itäkeskus, Kahvila Faster
  • 18?18.30 Leppä­vaara, Sello, Roberts coffee

Lauantai 16.4:

• 10?10.30 Helsinki, Kolme Seppää
  • 11?11.45 Vantaa, Myyrmäki, paalutori
  • 12.15?13.05 Espoon Tapiola, Stock­mannin kulma
  • 13.15?13.55 Espoon­lahti, Kauppa­keskus, Lippu­laiva
  • 14.00?15.00 Espoon Matinkylä, Iso Omena

PJ. KATAISEN ALUSTAVA OHJELMA VAALIPÄIVÄN AIKANA 17.4.2011

• Klo 13.00 Äänes­tä­mässä Friisilän koululla, Espoossa (os. Holman­nii­tynkuja 10)
  • Klo 19.00? 20.40 Kokoo­muksen vaali­val­vo­jai­sissa.
  • Klo 20.50?22.30 Musiik­ki­ta­lolla medioiden vaali-illassa.
  • N. klo 22.45? Kokoo­muksen vaali­val­vo­jai­sissa.

KOKOOMUKSEN VAALIVALVOJAISET 17.4. KLO 19.00 TAPAHTUMATALO BANKISSA

Kokoo­muksen vaali­val­vo­jaiset järjes­tetään sunnun­taina 17.4.2011 Helsin­gissä, Tapah­tu­matalo Bankissa, os. Unionink. 20. Ovet avautuvat klo 19.00. Illan juontaa Lotta Backlund ja musii­kista vastaa Don Katzin 8-henkinen bändi solis­teinaan Johanna Försti ja Antti Lipponen.

Puolueen puheen­johtaja Jyrki Katainen ja kampan­ja­pääl­likkö Taru Tujunen ovat mukana seuraa­massa vaalien tuloksen kehit­ty­mistä. Ennak­ko­tie­to­jemme mukaan paikalla ovat myös asunto­mi­nisteri Jan Vapaa­vuori ja ulkomi­nisteri Alexander Stubb.

PUOLUEHALLITUKSEN KOKOUS 19.4.2011

Kokoo­muksen puolue­hal­li­tuksen seuraava kokous pidetään tiistaina 19.4.2011 klo 10.30 Helsin­gissä. Kokous­paikkana on Pikku­par­la­mentin (eduskunnan lisära­kennus) auditorio. Kahvi­tar­joilu auditorion aulassa klo 9.45 lähtien.

TV-KAMPANJA JA PAREMMINVOINTIVALTIO.FI

Kokoo­muksen tv-spotteja on katsottu tähän mennessä n. 73 000 kertaa. Paremminvointivaltio.fi -sivuilla jo yli 104 432 yksilöityä kävijää ja ennak­ko­ää­nes­tyksen jälkeen kävijä­määrä on 12-kertais­tunut sitä edeltävään aikaan nähden.

Kokoomus.fi -sivuilla päivit­täinen liikenne on lähes viisin­ker­tais­tunut tavan­omaiseen verrattuna.

Tee hyvä työ -liikkeen kotisi­vuilla on julkaistu 120 hyvää työtä. Sivuilta on lähetetty 183 haastetta. Tee hyvä työ -adressin on allekir­joit­tanut 222 henkilöä ja liikkeellä on Faceboo­kissa jo 1 406 fania.