Kokoomus.fi / Julkaisut / Politiikka / Suomi puhuu, Eurooppa kuun­te­lee -tapah­tuma kiin­nosti suoma­lai­sia!

Suomi puhuu, Eurooppa kuun­te­lee -tapah­tuma kiin­nosti suoma­lai­sia!

Koko perheen Suomi puhuu, Eurooppa kuun­te­lee ?tapah­tuma järjes­tet­tiin sunnun­taina, 17.5. klo 12-18 Helsin­gissä Narink­ka­to­rilla (Kampin keskuk­sen edusta). Tapah­tu­massa oli mahdol­li­suus kuulla Kokoo­muk­sen puheen­joh­ta­jan Jyrki Katai­sen terveh­dys, seurata ulko­mi­nis­teri Alexan­der Stub­bin tentti Kokoo­muk­sen euro­vaa­lieh­dok­kaille, laulaa euro­vii­su­ka­rao­kea, esit­tää kysy­myk­siä kansain­vä­li­sen poli­tii­kan profes­so­rille Tuomas Fors­ber­gille, haas­taa Erkki Toiva­nen pelaa­maan Hei, me pela­taan ulko­po­li­tiik­kaa ?peliä, naut­tia Fredin seurassa euro­vii­suista, Sign­mar­kin seurassa rapistä, Rhino Horn­sien seurassa finn­hit­seistä sekä paljon muuta!

Katso video­kooste Narink­ka­to­rin tapah­tu­masta:

12.6.2024

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus hyvästä lapsuu­desta ja sen suoje­lusta

Tämä julkaisu on kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus lasten­suo­je­lun uudis­tus­työ­hön. Kyse on isosta urakasta, joka ei tule valmiiksi tällä vaali­kau­della tai tämän

27.5.2024

Sauli Seit­ten­ranta: ”Lääke­pula on turval­li­suusuhka”

2021 rahti­laiva tukki Suezin kana­van. 2022 Kiinan rajut koro­na­ra­joi­tuk­set johti­vat Shang­hain ja Shenz­he­nin tehtai­den ja sata­mien kapa­si­tee­tin laskuun. 2024 huthi­ka­pi­nal­lis­ten

24.5.2024

Susanne Päivä­rinta: ”Suomen turva on vahva Eurooppa”

Elämme massii­vis­ten haas­tei­den ja kasain­vä­lis­ten jännit­tei­den aikaa. Venä­jän hyök­käys­sota Ukrai­nassa jatkuu, Suomi on sulke­nut itära­jansa. Venä­jän suun­nalta voimme odot­taa jatkos­sa­kin