Kokoomus.fi / Julkaisut / Politiikka / Puolue­val­tuus­ton vara­pu­heen­joh­ta­jiksi Joonas Grön­lund ja Elina Junnila

Puolue­val­tuus­ton vara­pu­heen­joh­ta­jiksi Joonas Grön­lund ja Elina Junnila

Kokoo­muk­sen puolue­val­tuus­ton vara­pu­heen­joh­ta­jiksi on valittu lappeen­ran­ta­lai­nen Joonas Grön­lund ja rauma­lai­nen Elina Junnila. Grön­lund on toimi­nut puolue­val­tuus­ton vara­pu­heen­joh­ta­jana kaksi­vuo­ti­sen edel­lis­kau­den ajan, Junnila valit­tiin vara­pu­heen­joh­ta­jan tehtä­vään nyt ensim­mäistä kertaa.

Puolue­val­tuus­ton puheen­joh­taja, oulu­lai­nen Mari-Leena Talvi­tie valit­tiin tehtä­väänsä jo puolue­ko­kouk­sessa Lahdessa kesä­kuussa.

12.6.2024

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus hyvästä lapsuu­desta ja sen suoje­lusta

Tämä julkaisu on kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus lasten­suo­je­lun uudis­tus­työ­hön. Kyse on isosta urakasta, joka ei tule valmiiksi tällä vaali­kau­della tai tämän

27.5.2024