Kokoomus.fi / Julkaisut / Politiikka / Meppi­ter­vei­set: Pieti­käi­sen mielestä pääs­tö­hui­jauk­set ovat suuri ongelma euroop­pa­lai­sen ilman­laa­dun ja ihmis­ten tervey­den kannalta

Se isoin ongelma tässä on euroop­pa­lai­nen ilman­laatu.

“Niitä pääs­tö­nor­meja kun on säädetty esimer­kiksi typen oksi­dien osalta juuri siksi, että meillä kuolee suurin piir­tein puoli miljoo­naa ihmistä euroo­passa joka vuosi ennen­ai­kai­sesti näiden pien­hiuk­kas­ten ja huonon ilman­laa­dun takia. Ja siinä aivan keskei­sessä osassa on liikenne ja liiken­teen pääs­töt kaupun­geissa.”

5.2.2024

Anna-Kaisa Ikonen: “Kai me pystymme parem­paan kuin yhteen sola­riu­miin?”

Millaista olisi yritys­ten, kuntien tai hyvin­voin­tia­luei­den työ, jos todella uskal­tai­simme kokeilla, selviäm­mekö hieman pienem­mällä normi­tuk­sella? Nyt on elämämme tilai­suus, kirjoit­taa

4.12.2023

Pirjo Mäljä Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi, Joonas Pulliai­nen puolu­een euro­vaa­li­koor­di­naat­to­riksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on valin­nut HTM Pirjo Mäljän Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi 2.1.2024 alkaen. Mäljä siir­tyy tehtä­vään Euroo­pan parla­men­tin avus­ta­jan tehtä­västä. Hänellä on pitkä