Kokoomus.fi / Julkaisut / Politiikka / Meppi­ter­vei­set: Pieti­käi­sen mielestä pääs­tö­hui­jauk­set ovat suuri ongelma euroop­pa­lai­sen ilman­laa­dun ja ihmis­ten tervey­den kannalta

Se isoin ongelma tässä on euroop­pa­lai­nen ilman­laatu.

“Niitä pääs­tö­nor­meja kun on säädetty esimer­kiksi typen oksi­dien osalta juuri siksi, että meillä kuolee suurin piir­tein puoli miljoo­naa ihmistä euroo­passa joka vuosi ennen­ai­kai­sesti näiden pien­hiuk­kas­ten ja huonon ilman­laa­dun takia. Ja siinä aivan keskei­sessä osassa on liikenne ja liiken­teen pääs­töt kaupun­geissa.”

12.6.2024

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus hyvästä lapsuu­desta ja sen suoje­lusta

Tämä julkaisu on kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus lasten­suo­je­lun uudis­tus­työ­hön. Kyse on isosta urakasta, joka ei tule valmiiksi tällä vaali­kau­della tai tämän

27.5.2024