Kokoomus.fi / Julkaisut / Politiikka / Kokoo­muk­sen dynaa­mi­nen Into­Tie­to­Tai­to­Kone julkaistu verkossa!

Kokoo­muk­sen dynaa­mi­nen Into­Tie­to­Tai­to­Kone julkaistu verkossa!

Kokoomus tekee verkkokampanjallaan suomalaisen vaalikoneperinteen historiaa ottamalla käyttöön kokonaan uudenlaisen, dynaamiseen vaalikoneen. IntoTietoTaitoKonetta voidaan pitää vaalikoneiden toisen sukupolven ensimmäisenä edustajana, sillä kone poikkeaa täysin perinteisten vaalikoneiden staattisesta luonteesta.

IntoTietoTaitoKoneeseen kirjaudutaan joko luomalla erilliset sähköpostiperusteiset tunnukset tai käyttämällä jo olemassaolevia Facebook -tunnuksia. Koneella on Facebookissa oma sovellus, jonka käyttäjä voi asentaa omaan profiiliinsa ja lähettää ystävilleen. Sovelluksen widgetissä eli toiminnallisessa bannerissa on aina esillä koneen uusin kysymys, joka tulee kirjautuneille käyttäjille suoraan sähköpostiin.

Intotietotaito.fi ?sivustolla jokainen voi myös tilata itselleen äänestysmuistutuksen tekstiviestillä. Näin Kokoomus toivoo osaltaan voivansa nostaa eurovaalien äänestysvilkkautta. Kävijä saa tekstiviestitse muistutuksen ennakkoäänestysajan alussa ja lopussa sekä itse vaalipäivänä, ja halutessaan myös valitsemansa itselleen parhaiten sopivan ehdokkaan nimen ja numeron.

Intotietotaito.fi -sivuilla kokoomusehdokkaiden vaalikampanjan seuraaminen ja ehdokkaiden mielipiteisiin tutustuminen on vaalikoneen tarjoamien mahdollisuuksien lisäksi muillakin tasoilla helppoa ja mielenkiintoista. Sivujen ehdokasesittelyissä on reaaliaikaisesti päivittyvät linkit eli rss-syötteet jokaisen ehdokkaan blogiin, Facebook -profiiliin, Twitteriin ja muihin ehdokkaan käyttämiin sosiaalisiin medioihin.

Osoitteessa http://localhost:5000/pienestasuurta/ toimii Pienestä suurta ?kuvageneraattori, jonka avulla kävijä voi uusia Facebookin profiilikuvansa Kokoomuksen ehdokasilmettä vastaavaksi.

Lisätietoja:

Puoluesihteeri Taru Tujunen, gsm 050 3579 418
Viestintäpäällikkö Jenni Haukio, gsm 040 7292 447

www.intotietotaito.fi

15.6.2024

Petteri Orpon linja­puhe puolue­ko­kouk­sessa 2024

Muutok­set puhut­taessa mahdol­li­sia. Hyvä puolue­ko­kous, Muis­tat­teko tunnel­man Kala­joella kaksi vuotta sitten? Ilmassa oli tahtoa ja päät­tä­väi­syyttä. Olimme nähneet, mihin vasem­mis­to­hal­li­tus

15.6.2024

Kokoo­mus valitsi Petteri Orpon jatka­maan puheen­joh­ta­jana

Orpo on ollut puheen­joh­ta­jana yhtä­jak­soi­sesti vuodesta 2016. Päämi­nis­te­rinä hän on ollut kesä­kuusta 2023 alkaen. Kokoo­muk­sen puheen­joh­ta­jan kausi on kaksi­vuo­ti­nen. Tampe­reella

12.6.2024

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus hyvästä lapsuu­desta ja sen suoje­lusta