Kahvila Korvat leviävät jälleen koko Suomeen!

Julkaistu: 19.10.08 Uutiset

Puolue­johto ja minis­terit jatkavat Korva-kiertu­eella kuunte­le­massa suoma­laisia

Kokoo­muksen kunnal­lis­vaa­li­kam­panja on täydessä käynnissä kaikkialla Suomessa. Ennen­nä­ke­mätön vaali-innostus ja positii­vinen tekemisen meininki ovat johtaneet jälleen kymmenien Korva-kahvi­loiden perus­ta­miseen eri puolille Suomea. Kokoomus kuuntelee suoma­laisia, olivatpa he sitten puolesta, vastaan tai jotain siltä väliltä.

KORVA-KAHVILOITA ON JO NYT PERUSTETTU SEURAAVILLE PAIKKAKUNNILLE:
Helsinki, Turku, Salo, Perniö, Muurla, Uusikau­punki, Heinola, Hollola, Janakkala, Lahti, Riihimäki, Hämeen­linna, Joutsa, Jyväskylä, Keuruu, Kivijärvi, Saari­järvi, Toivakka, Äänekoski, Joensuu, Ikaalinen, Nokia, Pirkkala, Sastamala, Hämeenkyrö, Toijala, Mäntsälä, Järvenpää, Espoo, Hanko, Siuntio, Kankaanpää, Noormarkku, Lappi, Rovaniemi, Sodankylä, Tornio, Kemi, Varkaus, Kiuruvesi, Iisalmi, Oulu, Ylivieska, Oulainen, Raahe, Kuusamo, Karhula, Kausala, Pieksämäki.
Uusia Korva-kahvi­loita perus­tetaan joka päivä eri puolille Suomea. Tarkempia tietoja kahvi­loista ja niiden aukio­loa­joista löydät täältä: http://www.kokoomuskuuntelee.fi/korva-kahviloiden-aukioloajat.html

Kokoo­muksen puolue­johto ja minis­te­ri­ryhmä jatkavat jo alkusyk­systä käynnis­ty­nyttä Korva-kiertuetta, jossa jalkau­dutaan kuunte­lemaan suoma­laisten toiveita, odotuksia, iloja ja suruja.

KOKOOMUKSEN PUOLUEJOHTO JA MINISTERIT OVAT KORVA-KIERTUEELLA LÄHIPÄIVINÄ SEURAAVASTI:

MA 20.10:
Jyrki Katainen Varsinais-Suomessa (20.10.2008), 10.30 - 11.15 Kauppa­keskus Plaza Salo

Minis­terien ja puolue­johdon kiertueen lisäksi eri puolilla Suomea järjes­tetään päivittäin lukemat­tomia erilaisia kokoo­mus­ta­pah­tumia. Lisätietoja kaikista tapah­tu­mista löydät täältä: www.kokoomuskuuntelee.fi Tunnelmia kampan­ja­ti­lai­suuk­sis­tamme sekä tv-kampan­jamme spotit löydät täältä: http://www.youtube.com/toivotalkoot
Kampan­ja­si­vus­tol­lamme osoit­teessa www.toivotalkoot.fi on ehdokas­vi­deoita, ehdokas­tie­to­kanta sekä runsaasti muuta mielen­kiin­toista tietoa vaali­työ­hömme liittyen.

Lisätietoja:
Viestin­tä­pääl­likkö Jenni Haukio, gsm 040 7292 447