Kokoomus.fi / Julkaisut / Politiikka / Pirjo Mäljä Hämeen Kokoomuksen toiminnanjohtajaksi, Joonas Pulliainen puolueen eurovaalikoordinaattoriksi

Pirjo Mäljä Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi, Joonas Pulliai­nen puolu­een euro­vaa­li­koor­di­naat­to­riksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on valin­nut HTM Pirjo Mäljän Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi 2.1.2024 alkaen. Mäljä siir­tyy tehtä­vään Euroo­pan parla­men­tin avus­ta­jan tehtä­västä. Hänellä on pitkä työura sekä kokoo­musyh­tei­sön että yritys­maa­il­man palve­luk­sessa Suomessa ja ulko­mailla.
”Olen vahvasti juur­tu­nut Hämee­seen ja olen todella iloi­nen pääs­tes­säni aloit­ta­maan työt kokoo­muk­sen aatteen edis­tä­mi­seksi Hämeessä”, Mäljä toteaa.

Lauan­taina kokoon­tu­nut puolue­hal­li­tus teki myös toisen nimi­tyk­sen ja valitsi euro­vaa­li­koor­di­naat­to­riksi 4.12.2023 alkaen valtio­tie­tei­den kandi­daatti Joonas Pulliai­sen. Pulliai­nen siir­tyy tehtä­vään kansan­edus­ta­jan avus­ta­jan tehtä­västä. Aiem­min hän on työs­ken­nel­lyt muun muassa kokoo­mus­opis­ke­li­joi­den pääsih­tee­rinä. Pulliai­nen toimii myös puolu­een kv-asian­tun­ti­jan sijai­sena 31.1.2024 saakka.

“Euroo­pan parla­men­tin vaalit ovat hyvin tärkeät Suomelle sekä kokoo­muk­selle. Teen kaik­keni, jotta puolue pärjää niissä erin­omai­sesti”, Pulliai­nen sanoo.

25.4.2024

Henna Virk­ku­nen: ”Tule­van EU-kauden kärkinä talous ja turval­li­suus”

Kesä­kuun euro­vaa­leissa linja­taan mihin suun­taan Euroop­paa viedään seuraa­vat viisi vuotta. Edel­li­sissä euro­vaa­leissa kärki­tee­maksi nousi ilmas­ton­muu­tos. Se näkyi vahvasti sekä vaali­tu­lok­sessa,

24.4.2024