Kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi puolue­hal­li­tuk­sen jäse­net kaudelle 2020–2021 ja valitsi uuden vara­pu­heen­joh­ta­jan

Julkaistu: 01.02.2020

Kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi lauan­taina kokouk­ses­saan Lappeen­ran­nassa puolue­hal­li­tuk­sen jäse­net kaudelle 2020–2021.

Puolue­hal­li­tuk­sen varsi­nai­siksi jäse­niksi nimet­tiin Maarit Vieru­nen (Helsinki), Heikki Vest­man (Uusi­maa), Ville Valko­nen (Varsi­nais-Suomi), Samu Vahte­risto (Sata­kunta), Miia Antin (Häme), Aleksi Jäntti (Pirkan­maa), Jussi Virsu­nen (Kaak­kois-Suomi), Jouni Holo­pai­nen (Savo-Karjala), Lotta Ahola (Keski-Suomi), Jesse Luhtala (Pohjan­maa), Tomi Kaismo (Pohjois-Pohjan­maa), Eero Suutari (Kainuu), Heikki Autto (Lappi), Matias Pajula (Kokoo­mus­nuo­ret), Saara-Sofia Sirén (Kokoo­mus­nai­set) ja Jere­mias Nurmela (opis­ke­li­ja­liitto Tuhat­kunta).

Puolue­hal­li­tuk­sen vara­jä­se­niksi nimet­tiin Lenita Ketola (Helsinki), Jarno Limnell (Uusi­maa), Roosa Kesti (Varsi­nais-Suomi), Mikko Korpela (Sata­kunta), Raimo Salo­vuori (Häme), Saana Vahve­lai­nen (Pirkan­maa), Olli Marja­laakso (Kaak­kois-Suomi), Aulikki Sihvo­nen (Savo-Karjala), Katja Isomöt­tö­nen (Keski-Suomi), Riitta Pääjärvi-Mylly­aho (Pohjan­maa), Jorma Kivelä (Pohjois-Pohjan­maa), Minna Karja­lai­nen (Kainuu), Riitta Savu­koski (Lappi), Heidi Hanhela (Kokoo­mus­nuo­ret), Larisa Armi­nen (Kokoo­mus­nai­set) ja Niina Hämä­läi­nen (opis­ke­li­ja­liitto Tuhat­kunta).

Puolue­val­tuusto valitsi lauan­taina myös uuden vara­pu­heen­joh­ta­jan. Puolue­val­tuus­ton vara­pu­heen­joh­ta­jaksi valit­tiin Pekka Simo­nen (Pohjois-Pohjan­maa).
Uuden puolue­val­tuus­ton valit­see kokoo­muk­sen puolue­ko­kous Porissa 5.–7.6.2020.