Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Tuomas Tikka­nen puolue­joh­don erityi­sa­vus­ta­jaksi

Tuomas Tikka­nen puolue­joh­don erityi­sa­vus­ta­jaksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt Tuomas Tikka­sen, 29, kokoo­muk­sen puolue­joh­don erityi­sa­vus­ta­jaksi. Tikka­nen siir­tyy puolue­toi­mis­tolle Brys­se­listä euro­par­la­men­taa­rikko Petri Sarva­maan poliit­ti­sen avus­ta­jan tehtä­vistä. Tikka­nen aloit­taa tehtä­väs­sään heti, kun hänen nykyi­nen työsuh­teensa Euroo­pan parla­ment­tiin päät­tyy.

Aiem­min Tikka­nen on työs­ken­nel­lyt kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män tiedo­tus­sih­tee­rinä, vies­tin­tä­toi­mis­tossa ja mm. opetus- ja kult­tuu­ri­mi­nis­te­riössä. Tikka­nen on valtio­tie­tei­den kandi­daatti Helsin­gin yliopis­tosta, ja on toimi­nut myös luot­ta­mus­toi­missa mm. Euroop­pa­nuor­ten puheen­joh­ta­jana sekä Helsin­gin kokoo­muk­sessa.

29.5.2024

Kokoo­mus teki kolme nimi­tystä puolue­toi­mis­tolle

Kokoo­mus on tehnyt kolme uutta rekry­toin­tia puolue­toi­mis­tolle Helsin­kiin.  Kokoo­mus on nimit­tä­nyt ohjel­ma­pääl­li­köksi Jere­mias Nurme­lan. Nurmela siir­tyy puolue­toi­mis­tolle Helsin­gin apulais­por­mes­ta­rin poliit­ti­sen erityi­sa­vus­ta­jan tehtä­vistä.

13.5.2024

Paik­koja auki: Kokoo­muk­sen puolue­toi­mis­tolla 2 paik­kaa haet­ta­vana

Kansal­li­nen Kokoo­mus on yli sata­vuo­tias keskusta-oikeis­­to­­lai­­nen kansan­puo­lue, joka tarjoaa työn­te­koa arvos­ta­valle ja poliit­ti­sesta vaikut­ta­mi­sesta kiin­nos­tu­neelle mielen­kiin­toi­sen ja tavoi­te­ha­kui­sen työym­pä­ris­tön. Kokoo­musaat­teessa

24.4.2024