Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Puolue­sih­teeri sai Vantaalla pusun – katso keneltä!

Puolue­sih­teeri sai Vantaalla pusun – katso keneltä!

Kiitos keskusteluista Vantaa, nähdään taas!

Kansanedustajien kiertue kurvasi viimeisenä kiertuepäivänä 3. helmikuuta Vantaalle. Mukana nähtiin puolueen varapuheenjohtaja Antti Häkkänen, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kai Mykkänen, kansanedustajat Jukka Kopra, Kari Tolvanen, Elina Lepomäki, Sari Multala, Sari Sarkomaa, Terhi Koulumies, Pihla Keto-Huovinen, Heikki Vestman, Juhana Vartiainen, Ruut Sjöblom, Sofia Vikman, Ben Zyskowicz, puoluesihteeri Kristiina Kokko ja kokoomusnuorten puheenjohtaja Matias Pajula.

Puoluejohto ja kansanedustajat kiersivät yhteensä 22 paikkakuntaa viikon sisällä. Pysähdyksiä oli Kemijärvellä, Rovaniemellä, Kemissä, Oulussa, Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Turussa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lahdessa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Joensuussa, Kuopiossa, Kajaanissa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Vantaalla, Espoossa ja Helsingissä.

Vantaalla kiertuelaisia ja yleisöä oli vastassa odottamassa paikallisen valtuutetun, Sakari Rokkasen Alfonso-koira. Alfonso on Italianvinttikoira ja hänet tapaa usein Vantaalla kokoomuksen tilaisuuksissa. Puoluesihteeri Kristiina Kokko ja Alfonso poseerasivat kameralle.

Kuopion ja Oulun kiertuetapahtumien yhteydessä järjestettiin kesän 2020 puoluekokoukseen tehtävän tavoiteohjelman julkinen keskustelutilaisuus.

Kiertueella oli mukana myös pöytälätkä ja kuten mainoksissakin luvattiin, nyt oli mahdollisuus haastaa kansanedustaja joko politiikassa tai pöytälätkässä!

Kiitos keskusteluista Vantaa, nähdään taas!

6.9.2020

Puolue­ko­kous valitsi vara­pu­heen­joh­ta­jat ja puolue­val­tuus­ton puheen­joh­ta­jan

Kokoo­muk­sen puolue­ko­kous valitsi Porissa puolu­eelle sunnun­taina kolme vara­pu­heen­joh­ta­jaa ja puolue­val­tuus­ton puheen­joh­ta­jan. Vara­pu­heen­joh­ta­jaksi jatko­kau­delle valit­tiin Antti Häkkä­nen. Uusiksi vara­pu­heen­joh­ta­jiksi valit­tiin Elina Lepo­mäki ja Anna-Kaisa Ikonen.

6.9.2020

Kokoo­muk­sen puolue­ko­kous valitsi puolue­val­tuus­ton kaudelle 2020-2022

Kokoo­muk­sen puolue­ko­kous Porissa valitsi sunnun­taina puolue­val­tuus­ton jäse­net ja vara­jä­se­net kaksi­vuo­tis­kau­delle. Helsin­gin Kokoo­mus Sami Heis­taro (vara­jä­sen Perttu Hill­man) Kati Martin­son (vara­jä­sen Maarit

15.5.2020