Pöytä­lätkä villitsi kansan­edus­ta­jan Tampe­reella, katso kuva!

Julkaistu: 07.02.2020

Kiitos keskusteluista Tampere, nähdään taas!

Kansanedustajien kiertue kurvasi viimeisenä kiertuepäivänä 3. helmikuuta Tampereelle. Päivän ensimmäisellä etapilla Tampereella mukana nähtiin puolueen varapuheenjohtaja Antti Häkkänen sekä kansanedustajat Pauli Kiuru, Arto Satonen, Jukka Kopra, Kari Tolvane, Sofia Vikman, Terhi Koulumies, Pihla Keto-Huovinen, Heikki Vestman, Elina Lepomäki, Juhana Vartiainen, Kai Mykkänen ja Anna-Kaisa Ikonen sekä kokoomusnuorten puheenjohtaja Matias Pajula.

Kiertueella oli mukana myös pöytälätkä ja kuten mainoksissakin luvattiin, nyt oli mahdollisuus haastaa kansanedustaja joko politiikassa tai pöytälätkässä! Pöytälätkä villitsi yleisöä hurjiin tuuletuksiin ja myös mukana ollut kansanedustaja Juhana Vartiainen yltyi railakkaaseen tuuletukseen tehtyään maalin.

Puoluejohto ja kansanedustajat kiersivät yhteensä 22 paikkakuntaa viikon sisällä. Pysähdyksiä oli Kemijärvellä, Rovaniemellä, Kemissä, Oulussa, Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Turussa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lahdessa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Joensuussa, Kuopiossa, Kajaanissa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Vantaalla, Espoossa ja Helsingissä.

Kuopion ja Oulun kiertuetapahtumien yhteydessä järjestettiin kesän 2020 puoluekokoukseen tehtävän tavoiteohjelman julkinen keskustelutilaisuus.

Tampereelta matka jatkui Intercity-junalla kohti Hämeenlinnaa, jossa väki kokoontui Café Laurellissa.

Kiitos keskusteluista Tampere, nähdään taas!