Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poik­keus­a­jan podcast: yrit­täjä Reijo Ange­ria ja kansan­edus­taja Jukka Kopra

Poikkeusajan podcast, jakso 9: yritystukien vappumarkkinoilla

Yrityksiä pitää tukea koronakriisissä kiireen vilkkaa, muuten ei kohta ole enää mitä tukea. Mitä tapahtuu, kun valtio kieltää liiketoiminnan? Entä miten yrityksiä parhaiten autettaisiin poikkeusaikana? Moni yrittäjä maksaa tällä hetkellä henkilökohtaisista varoistaan yrityksen pelastusoperaatiota, mutta miten kauan kestää ennen kuin kamelin selkä katkeaa? Ja mitä positiivista (liikkeenjohdollista!) on poikkeusajasta löytynyt?

Tuntoja ja vastauksia kysytään tässä jaksossa ravintola- ja hotelliyrittäjä Reijo Angerialta ja kansanedustaja ja yrittäjä Jukka Kopralta.

10.9.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko /​/​ Jakso 19

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 19: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko Mitä puolue­sih­teeri oikein tekee? No aina­kaan ei anna kyyni­syy­delle tilaa! Selvi­tämme puolue­sih­teeri Kris­tiina

7.8.2020