Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Petteri Orpo /​/​ Jakso 18

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Petteri Orpo /​/​ Jakso 18

Poikkeusajan podcast, jakso 18: valokeilassa Petteri Orpo

Politiikan syksy starttailee, ja Poikkeusajan podcast haluaa tietää, millaisia ajatuksia Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpolla on tulevasta puoluekokouksesta, koronaepidemian toisesta aallosta ja EU:n elvytyspaketista, mutta podcast haluaa myös tietää kuka on Petteri Orpon paras kaveri, saako ministeri olla ikinä humalassa ja miltä tuntui tulla valituksi Suomen seksikkäimmäksi mieheksi.

Kuuntele jakso 18 tästä:

7.10.2020

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 20 /​/​ Stadi vs. bönde, mukana Heikki Autto ja Elina Lepo­mäki

Stadi vs. bönde. Laitoimme pääkau­pun­gin ja maaseu­dun vastak­kain – vieraina Heikki Autto (bönde) ja Elina Lepo­mäki (Stadi). Mitä on alue­po­li­tiikka

10.9.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko /​/​ Jakso 19

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 19: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko Mitä puolue­sih­teeri oikein tekee? No aina­kaan ei anna kyyni­syy­delle tilaa! Selvi­tämme puolue­sih­teeri Kris­tiina

16.7.2020

Poik­keus­a­jan podcast: joutaako kassa­jär­jes­telmä romu­kop­paan? /​/​ Kesäs­pe­si­aa­lissa vieraana Elina Lepo­mäki

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 17: joutaako kassa­jär­jes­telmä romu­kop­paan? Tällä viikolla valta­kun­nassa on puhuttu paljon ansio­si­don­nai­sesta työt­tö­myys­tur­vasta. Kokoo­muk­sen mielestä se pitää ulot­taa