Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Petteri Orpo /​/​ Jakso 18

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Petteri Orpo /​/​ Jakso 18

Poikkeusajan podcast, jakso 18: valokeilassa Petteri Orpo

Politiikan syksy starttailee, ja Poikkeusajan podcast haluaa tietää, millaisia ajatuksia Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpolla on tulevasta puoluekokouksesta, koronaepidemian toisesta aallosta ja EU:n elvytyspaketista, mutta podcast haluaa myös tietää kuka on Petteri Orpon paras kaveri, saako ministeri olla ikinä humalassa ja miltä tuntui tulla valituksi Suomen seksikkäimmäksi mieheksi.

Kuuntele jakso 18 tästä:

10.9.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko /​/​ Jakso 19

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 19: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko Mitä puolue­sih­teeri oikein tekee? No aina­kaan ei anna kyyni­syy­delle tilaa! Selvi­tämme puolue­sih­teeri Kris­tiina

16.7.2020

Poik­keus­a­jan podcast: joutaako kassa­jär­jes­telmä romu­kop­paan? /​/​ Kesäs­pe­si­aa­lissa vieraana Elina Lepo­mäki

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 17: joutaako kassa­jär­jes­telmä romu­kop­paan? Tällä viikolla valta­kun­nassa on puhuttu paljon ansio­si­don­nai­sesta työt­tö­myys­tur­vasta. Kokoo­muk­sen mielestä se pitää ulot­taa

2.7.2020

Poik­keus­a­jan podcast: meni­vätkö herkut etupel­toon? /​/​ Kesäs­pe­si­aa­lissa vieraana Kai Mykkä­nen

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 16: meni­vätkö herkut etupel­toon? Väli­ti­lin­pää­tös Edus­kun­nan istun­to­kausi loppui viime viikolla, joten nyt on oiva hetki summata miten