Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poikkeusajan podcast: menivätkö herkut etupeltoon? // Kesäspesiaalissa vieraana Kai Mykkänen

Poik­keus­a­jan podcast: meni­vätkö herkut etupel­toon? /​/​ Kesäs­pe­si­aa­lissa vieraana Kai Mykkä­nen

Poikkeusajan podcast, jakso 16: menivätkö herkut etupeltoon?

Välitilinpäätös

Eduskunnan istuntokausi loppui viime viikolla, joten nyt on oiva hetki summata miten poikkeusaika ja koronainen politiikan kevät sujui. Autettiinko yrittäjiä? Missä onnistuttiin? Missä meni pieleen? Kuka on korona-ajan kaikkein huono-onnisin, ja mitä muutoksia pitää tehdä, jottei samanlaisiin ansoihin enää jouduta? Muun muassa näistä asioista keskustellaan Kokoomuksen eduskuntaryhmän puheenjohtajan Kai Mykkäsen kanssa tässä Poikkeusajan podcastin kesäspesiaalissa.

Kuuntele jakso 16 tästä:

10.9.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko /​/​ Jakso 19

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 19: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko Mitä puolue­sih­teeri oikein tekee? No aina­kaan ei anna kyyni­syy­delle tilaa! Selvi­tämme puolue­sih­teeri Kris­tiina

7.8.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Petteri Orpo /​/​ Jakso 18

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 18: valo­kei­lassa Petteri Orpo Poli­tii­kan syksy start­tai­lee, ja Poik­keus­a­jan podcast haluaa tietää, millai­sia ajatuk­sia Kokoo­muk­sen puheen­joh­taja Petteri

16.7.2020

Poik­keus­a­jan podcast: joutaako kassa­jär­jes­telmä romu­kop­paan? /​/​ Kesäs­pe­si­aa­lissa vieraana Elina Lepo­mäki

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 17: joutaako kassa­jär­jes­telmä romu­kop­paan? Tällä viikolla valta­kun­nassa on puhuttu paljon ansio­si­don­nai­sesta työt­tö­myys­tur­vasta. Kokoo­muk­sen mielestä se pitää ulot­taa