Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poik­keus­a­jan podcast: maskilla vai ilman? /​/​ Lasse Lehto­nen sekä Anna-Kaisa Itko­nen

Poikkeusajan podcast, jakso 15: Maskilla vai ilman?

Suomalaiset viranomaiset eivät suostu suosittamaan tai olemaan suosittamatta kasvomaskien käyttöä. Virallinen viestintä on ristiriitaista, sillä ministeriöiden edustajat ovat jopa sanoneet mediassa, että maskin käyttäminen voi olla haitallista. Maailman terveysjärjestö kuitenkin suosittelee sekä kansalaisille maskin käyttöä, että hallituksille maskien suosittamista. Mitä maskien käytöstä pitäisi ajatella? Vieraana lääkäri ja professori Lasse Lehtonen sekä maskien parissa työskentelevä entinen EU-virkamies Anna-Kaisa Itkonen.

Kuuntele jakso 15 tästä:

10.9.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko /​/​ Jakso 19

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 19: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko Mitä puolue­sih­teeri oikein tekee? No aina­kaan ei anna kyyni­syy­delle tilaa! Selvi­tämme puolue­sih­teeri Kris­tiina

7.8.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Petteri Orpo /​/​ Jakso 18

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 18: valo­kei­lassa Petteri Orpo Poli­tii­kan syksy start­tai­lee, ja Poik­keus­a­jan podcast haluaa tietää, millai­sia ajatuk­sia Kokoo­muk­sen puheen­joh­taja Petteri

16.7.2020

Poik­keus­a­jan podcast: joutaako kassa­jär­jes­telmä romu­kop­paan? /​/​ Kesäs­pe­si­aa­lissa vieraana Elina Lepo­mäki

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 17: joutaako kassa­jär­jes­telmä romu­kop­paan? Tällä viikolla valta­kun­nassa on puhuttu paljon ansio­si­don­nai­sesta työt­tö­myys­tur­vasta. Kokoo­muk­sen mielestä se pitää ulot­taa