Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poikkeusajan podcast: joutaako kassajärjestelmä romukoppaan? // Kesäspesiaalissa vieraana Elina Lepomäki

Poik­keus­a­jan podcast: joutaako kassa­jär­jes­telmä romu­kop­paan? /​/​ Kesäs­pe­si­aa­lissa vieraana Elina Lepo­mäki

Poikkeusajan podcast, jakso 17: joutaako kassajärjestelmä romukoppaan?

Tällä viikolla valtakunnassa on puhuttu paljon ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta. Kokoomuksen mielestä se pitää ulottaa kaikille, ja me kysymme kansanedustaja Elina Lepomäeltä mitä se tosiasiallisesti tarkoittaisi. Miksi järjestelmä näyttää siltä kuin näyttää? Miten muutos käytännössä pitäisi toteuttaa? Ja miksi ehdotusta vastustettiin niin voimakkaasti kun Elina sitä ensimmäisen kerran vuosia sitten ehdotti?

Kuuntele jakso 17 tästä:

26.2.2021

Poik­keus­a­jan podcast /​/​ Kohti kunta­vaa­leja: Kunnan pitää olla yrityk­sille mahdol­lis­taja, ei estäjä

Kunnan elin­voima ei synny keskus­hal­lin­nossa, vaan se lähtee paikal­li­sista yrityk­sistä ja yhdis­tyk­sistä – ihmis­ten omasta teke­mi­sestä. Millä tavoin varmis­tamme sen,

7.10.2020

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 20 /​/​ Stadi vs. bönde, mukana Heikki Autto ja Elina Lepo­mäki

Stadi vs. bönde. Laitoimme pääkau­pun­gin ja maaseu­dun vastak­kain – vieraina Heikki Autto (bönde) ja Elina Lepo­mäki (Stadi). Mitä on alue­po­li­tiikka

10.9.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko /​/​ Jakso 19

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 19: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko Mitä puolue­sih­teeri oikein tekee? No aina­kaan ei anna kyyni­syy­delle tilaa! Selvi­tämme puolue­sih­teeri Kris­tiina