Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poikkeusajan podcast: joutaako kassajärjestelmä romukoppaan? // Kesäspesiaalissa vieraana Elina Lepomäki

Poik­keus­a­jan podcast: joutaako kassa­jär­jes­telmä romu­kop­paan? /​/​ Kesäs­pe­si­aa­lissa vieraana Elina Lepo­mäki

Poikkeusajan podcast, jakso 17: joutaako kassajärjestelmä romukoppaan?

Tällä viikolla valtakunnassa on puhuttu paljon ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta. Kokoomuksen mielestä se pitää ulottaa kaikille, ja me kysymme kansanedustaja Elina Lepomäeltä mitä se tosiasiallisesti tarkoittaisi. Miksi järjestelmä näyttää siltä kuin näyttää? Miten muutos käytännössä pitäisi toteuttaa? Ja miksi ehdotusta vastustettiin niin voimakkaasti kun Elina sitä ensimmäisen kerran vuosia sitten ehdotti?

Kuuntele jakso 17 tästä:

10.9.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko /​/​ Jakso 19

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 19: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko Mitä puolue­sih­teeri oikein tekee? No aina­kaan ei anna kyyni­syy­delle tilaa! Selvi­tämme puolue­sih­teeri Kris­tiina

7.8.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Petteri Orpo /​/​ Jakso 18

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 18: valo­kei­lassa Petteri Orpo Poli­tii­kan syksy start­tai­lee, ja Poik­keus­a­jan podcast haluaa tietää, millai­sia ajatuk­sia Kokoo­muk­sen puheen­joh­taja Petteri

2.7.2020

Poik­keus­a­jan podcast: meni­vätkö herkut etupel­toon? /​/​ Kesäs­pe­si­aa­lissa vieraana Kai Mykkä­nen

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 16: meni­vätkö herkut etupel­toon? Väli­ti­lin­pää­tös Edus­kun­nan istun­to­kausi loppui viime viikolla, joten nyt on oiva hetki summata miten