Kokoomus.fi / Julkaisut / Järjestö / Podcast / Poik­keus­a­jan podcast: EU koro­nan kourissa /​/​ Juha Jokela ja Sirpa Pieti­käi­nen

Poikkeusajan podcast, jakso 10: EU koronan kourissa

Koronakriisi on globaali pandemia, jota pitää hoitaa sekä äärimmäisen paikallisesti, että äärimmäisen kansainvälisesti. Mikä on EU:n rooli tämän kriisin taltuttamisessa? Ajavatko kriisi ja sen jälkimainingit kiilaa jäsenvaltioiden väliin? Milloin rajat avataan ja miltä näyttää mantereen tulevaisuus? Näihin kysymyksiin saadaan vastaukset tässä jaksossa! Vastaajina ovat tutkija Juha Jokela Ulkopoliittisesta instituutista sekä europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen.

10.9.2020

Poik­keus­a­jan podcast: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko /​/​ Jakso 19

Poik­keus­a­jan podcast, jakso 19: valo­kei­lassa Kris­tiina Kokko Mitä puolue­sih­teeri oikein tekee? No aina­kaan ei anna kyyni­syy­delle tilaa! Selvi­tämme puolue­sih­teeri Kris­tiina

7.8.2020