Kokoomus.fi / Julkaisut / Tiedote / Lyydia Ylönen Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män ympä­ris­tö­po­liit­ti­seksi asian­tun­ti­jaksi

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä on valin­nut ympä­ris­tö­po­liit­ti­seksi asian­tun­ti­jak­seen Lyydia Ylösen. Hän aloit­taa tehtä­vässä 1.7.2021.

Ylönen on koulu­tuk­sel­taan metsän­hoi­taja (MMM) ja hänellä on moni­puo­li­nen tausta erilai­sista poli­tii­kan tehtä­vistä. Tällä hetkellä Ylönen työs­ken­te­lee Helsin­gin Kokoo­muk­sen projek­ti­pääl­lik­könä, vastuul­laan eten­kin Juhana Vartiai­sen pormes­ta­ri­kam­pan­jaan liit­ty­vät asiat.

Aiem­min hän on työs­ken­nel­lyt mm. ulko­maan­kauppa- ja kehi­tys­mi­nis­teri Anne-Mari Viro­lai­sen, sisä­mi­nis­teri Paula Risi­kon sekä Helsin­gin kaupun­gin kasva­tuk­sesta ja koulu­tuk­sesta vastaa­van apulais­por­mes­ta­rin Pia Paka­ri­sen erityi­sa­vus­ta­jana. Ylösellä on taus­taa myös mm. edun­val­von­nan ja yhteis­kun­ta­suh­tei­den sekä metsä­alan työteh­tä­vistä.

29.5.2024

Kokoo­mus teki kolme nimi­tystä puolue­toi­mis­tolle

Kokoo­mus on tehnyt kolme uutta rekry­toin­tia puolue­toi­mis­tolle Helsin­kiin.  Kokoo­mus on nimit­tä­nyt ohjel­ma­pääl­li­köksi Jere­mias Nurme­lan. Nurmela siir­tyy puolue­toi­mis­tolle Helsin­gin apulais­por­mes­ta­rin poliit­ti­sen erityi­sa­vus­ta­jan tehtä­vistä.

13.5.2024

Paik­koja auki: Kokoo­muk­sen puolue­toi­mis­tolla 2 paik­kaa haet­ta­vana

Kansal­li­nen Kokoo­mus on yli sata­vuo­tias keskusta-oikeis­­to­­lai­­nen kansan­puo­lue, joka tarjoaa työn­te­koa arvos­ta­valle ja poliit­ti­sesta vaikut­ta­mi­sesta kiin­nos­tu­neelle mielen­kiin­toi­sen ja tavoi­te­ha­kui­sen työym­pä­ris­tön. Kokoo­musaat­teessa

25.4.2024