Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Konsta Nuppo­nen puolue­toi­mis­ton tiimiin

Konsta Nuppo­nen puolue­toi­mis­ton tiimiin

Kokoo­muk­sen puolue­toi­misto on saanut uuden vahvis­tuk­sen poruk­kaansa.

Filo­so­fian yliop­pi­las Konsta Nuppo­nen, 22, on aloit­ta­nut 7.1.2019 kokoo­muk­sen vaalias­sis­tent­tina. Hänen tehtä­viinsä kuuluu sosi­aa­li­sen median vies­tin­nän suun­nit­te­lun avus­ta­mi­nen ja toteu­tus puolue­toi­mis­ton vies­tin­tä­tii­missä sekä muut vaalien avus­ta­vat tehtä­vät. Nuppo­nen opis­ke­lee Helsin­gin yliopis­tolla pääai­nee­naan pohjois­mai­sia kieliä ja sivuai­nee­naan venä­jän kieltä.

Nuppo­nen on aikai­sem­min työs­ken­nel­lyt muun muassa palve­lu­neu­vo­jana DHL:llä ja ravin­tola-alalla sekä Tans­kassa että Islan­nissa. Järjes­tö­puo­lella hän on toimi­nut muun muassa kokoo­mus­opis­ke­li­joi­den liit­to­hal­li­tuk­sessa ja Kansal­lis­ten Yliop­pi­lai­den puheen­joh­ta­jana.

Lisä­tie­dot:
Konsta Nuppo­nen, p. 040 096 8274

15.7.2024

Paikka auki: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa EU- ja ulko­po­li­tii­kan asian­tun­ti­jaa

EU- ja ulko­po­li­tii­kan asian­tun­tija työs­ken­te­lee edus­kun­ta­ryh­män kans­liassa. Edel­ly­tämme valit­ta­valta henki­löltä kokoo­mus­laista maail­man­kat­so­musta, poli­tii­kan koke­musta, kykyä paneu­tua nopeasti eri asioi­hin, hyvää

15.7.2024

Paikka auki: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa vero­po­liit­tista asian­tun­ti­jaa

Vero­po­liit­ti­nen asian­tun­tija työs­ken­te­lee ryhmä­kans­liassa ja vastaa erityi­sesti Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män vero­po­li­tii­kan valmis­te­lusta ja seuran­nasta yhdessä edus­kun­ta­ryh­män talous­po­liit­ti­sen asian­tun­ti­jan kanssa. Arvos­tamme erityi­sesti

29.5.2024

Kokoo­mus teki kolme nimi­tystä puolue­toi­mis­tolle

Kokoo­mus on tehnyt kolme uutta rekry­toin­tia puolue­toi­mis­tolle Helsin­kiin.  Kokoo­mus on nimit­tä­nyt ohjel­ma­pääl­li­köksi Jere­mias Nurme­lan. Nurmela siir­tyy puolue­toi­mis­tolle Helsin­gin apulais­por­mes­ta­rin poliit­ti­sen erityi­sa­vus­ta­jan tehtä­vistä.