Kokoo­muksen puolue­päivä Ylellä ti 14.3.

Julkaistu: 13.3.17 Uutiset

Tiistaina 14.3. on Kokoo­muksen puolue­päivä Ylellä. Kokoomus on ensim­mäinen puolue, joka osallistuu kunta­vaa­leihin 2017 liittyvään puolue­päivään. Puolue­päivä koostuu erilai­sista ohjel­mista televi­siossa, radiossa ja verkossa heti aamusta alkaen (maakun­ta­radiot, Aamu-tv, radion Ykkösaamu, Radio Suomen Ajantasat).

Ilta huipentuu klo 20.00 alkavaan lähetykseen (TV1), jossa on puheen­joh­tajan puhe yleisölle ja keskus­telua puheesta. Uutisten jälkeen klo 21.0021.45 on varsi­naisen puheen­joh­ta­ja­tentin vuoro, joka tehdään live-yleisön edessä.

Alla päivän ohjelma:

7.15 Kokoo­muksen varapu­heen­johtaja, opetus­mi­nisteri Sanni Grahn-Laasonen Aamu-tv:ssä Sanna Ukkolan haasta­tel­tavana, aiheena kunta­vaalit.

7.30 Uutiset

7.45 Opetus­mi­nisteri Grahn-Laasosen haastattelu jatkuu, vuorossa kaksi muiden puolueiden haastajaa, jotka esittävät yhden kysymyksen per haastaja Grahn-Laaso­selle.

8.00 Uutiset

8.108.30 Radion Ykkösaamun haasta­tel­tavana kansan­edustaja Outi Mäkelä.

Radion puolella aamun sisältöjä ajetaan ulos kello 10 ja 14 Ajanta­soissa.

20.00 Yle TV1 Kokoo­muksen puolue­päivän päälä­hetys, paikalla 120 hengen live-yleisö.

n. klo 20.10 Valtio­va­rain­mi­nisteri, puheen­johtaja Petteri Orpon puhe, kesto 7 minuuttia, Marja Sannikka juontaa. Keskus­telua puheesta.

21.00 Valtio­va­rain­mi­nisteri, puheen­johtaja Orpon vaali­tentti, Kirsi Heikel juontaa. Kesto 44 minuuttia.

Osallistu keskus­teluun sosiaa­li­sessa mediassa hashta­geilla #kokoomus ja #kunta­vaalit ja tsemppaa muita kokoo­mus­laisia vaikka kotisoh­valtasi!