Kokoomus.fi / Julkaisut / Tiedote / Kokoomuksen kunniapuheenjohtaja Ilkka Suominen on kuollut

Kokoo­muk­sen kunnia­pu­heen­joh­taja Ilkka Suomi­nen on kuol­lut

Minis­teri, kokoo­muk­sen kunnia­pu­heen­joh­taja Ilkka Suomi­nen on kuol­lut. Suomi­nen kuoli koto­naan 83-vuoti­aana.

Suomi­nen toimi Kansal­li­sen Kokoo­muk­sen puheen­joh­ta­jana vuosina 1979-1991 ja kauppa- ja teol­li­suus­mi­nis­te­rinä 1987-1991. Kansan­edus­taja hän oli kahdesti: vuosina 1970-1975 ja vuosina 1983-1994. Suomi­nen toimi myös edus­kun­nan puhe­mie­henä. Euroo­pan parla­men­tin jäsen Suomi­nen oli 1999-2004.

Kokoo­mus muis­taa Suomista lämmöllä ja kiitol­li­suu­della ja ottaa osaa omais­ten suruun.

Kansal­li­nen Kokoo­mus rp

28.1.2023

Kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi puolue­hal­li­tuk­sen vuodelle 2023

Kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi kokouk­ses­saan kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tuk­sen vuodelle 2023 lauan­taina Bottalla Helsin­gissä. Puolue­hal­li­tuk­sen varsi­nai­siksi jäse­niksi nimet­tiin: Tatu Rauha­mäki (Helsinki)Heikki Vest­man (Uusimaa)Ville Valko­nen (Varsinais-Suomi)Samu Vahte­risto (Satakunta)Mika