Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Kimmo Suoniemi kokoo­muk­sen visua­lis­tiksi

Kimmo Suoniemi kokoo­muk­sen visua­lis­tiksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt Kimmo Suonie­men, 34, kokoo­muk­sen visua­lis­tiksi.

Suoniemi on moni­puo­li­nen visu­aa­li­sen vies­tin­nän osaaja. Hän siir­tyy visua­lis­tin tehtä­vään edus­kun­nasta, jossa on avus­ta­nut kokoo­muk­sen kansan­edus­ta­jia kuusi vuotta. Samaan aikaan Suoniemi on tehnyt sivu­toi­mi­sesti yrit­tä­jänä mm. video­tuo­tan­toja ja muita visu­aa­li­sen vies­tin­nän töitä.

Suoniemi vastaa erityi­sesti kokoo­muk­sen video­tuo­tan­nosta eri kana­viin sekä puolu­een muun visu­aa­li­sen vies­tin­nän kehit­tä­mi­sestä ja toteut­ta­mi­sesta. Koulu­tuk­sel­taan hän on trade­nomi.

Suoniemi aloit­taa tehtä­väs­sään puolue­toi­mis­tolla 4. loka­kuuta.

29.5.2024

Kokoo­mus teki kolme nimi­tystä puolue­toi­mis­tolle

Kokoo­mus on tehnyt kolme uutta rekry­toin­tia puolue­toi­mis­tolle Helsin­kiin.  Kokoo­mus on nimit­tä­nyt ohjel­ma­pääl­li­köksi Jere­mias Nurme­lan. Nurmela siir­tyy puolue­toi­mis­tolle Helsin­gin apulais­por­mes­ta­rin poliit­ti­sen erityi­sa­vus­ta­jan tehtä­vistä.

13.5.2024

Paik­koja auki: Kokoo­muk­sen puolue­toi­mis­tolla 2 paik­kaa haet­ta­vana

Kansal­li­nen Kokoo­mus on yli sata­vuo­tias keskusta-oikeis­­to­­lai­­nen kansan­puo­lue, joka tarjoaa työn­te­koa arvos­ta­valle ja poliit­ti­sesta vaikut­ta­mi­sesta kiin­nos­tu­neelle mielen­kiin­toi­sen ja tavoi­te­ha­kui­sen työym­pä­ris­tön. Kokoo­musaat­teessa

24.4.2024