Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Kimmo Suoniemi kokoo­muk­sen visua­lis­tiksi

Kimmo Suoniemi kokoo­muk­sen visua­lis­tiksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt Kimmo Suonie­men, 34, kokoo­muk­sen visua­lis­tiksi.

Suoniemi on moni­puo­li­nen visu­aa­li­sen vies­tin­nän osaaja. Hän siir­tyy visua­lis­tin tehtä­vään edus­kun­nasta, jossa on avus­ta­nut kokoo­muk­sen kansan­edus­ta­jia kuusi vuotta. Samaan aikaan Suoniemi on tehnyt sivu­toi­mi­sesti yrit­tä­jänä mm. video­tuo­tan­toja ja muita visu­aa­li­sen vies­tin­nän töitä.

Suoniemi vastaa erityi­sesti kokoo­muk­sen video­tuo­tan­nosta eri kana­viin sekä puolu­een muun visu­aa­li­sen vies­tin­nän kehit­tä­mi­sestä ja toteut­ta­mi­sesta. Koulu­tuk­sel­taan hän on trade­nomi.

Suoniemi aloit­taa tehtä­väs­sään puolue­toi­mis­tolla 4. loka­kuuta.

4.12.2023

Pirjo Mäljä Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi, Joonas Pulliai­nen puolu­een euro­vaa­li­koor­di­naat­to­riksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on valin­nut HTM Pirjo Mäljän Hämeen Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi 2.1.2024 alkaen. Mäljä siir­tyy tehtä­vään Euroo­pan parla­men­tin avus­ta­jan tehtä­västä. Hänellä on pitkä

20.10.2023

Hakua jatke­taan: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa vies­tin­nän asian­tun­ti­jaa

Vies­tin­nän asian­tun­ti­jan hakua jatke­taan. Kyke­netkö kiteyt­tä­mään poliit­ti­sen vies­tin kiin­nos­ta­valla tavalla tiedot­tee­seen, blogiin, twiit­tiin tai kuvaan? Pysyykö kännyk­kä­ka­mera luon­te­vasti kädessä? Sinun

17.10.2023

Timo Enroth nimi­tetty Helsin­gin Kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­ta­jaksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt Timo Enrot­hin kokoo­muk­sen Helsin­gin piirin toimin­nan­joh­ta­jaksi. Enroth siir­tyy tehtä­vän Suomen näytel­mä­kir­jai­li­jat ja käsi­kir­joit­ta­jat ry:n toimin­nan­joh­ta­jan tehtä­västä.