Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Kansan­edus­ta­jat Laiho ja Multala kokoo­muk­sen verkos­to­jen johtoon

Kansan­edus­ta­jat Laiho ja Multala kokoo­muk­sen verkos­to­jen johtoon

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt puolu­een ohjel­ma­työn verkos­toi­hin uusia puheen­joh­ta­jia. Vantaa­lai­nen kansan­edus­taja Sari Multala nimi­tet­tiin sivis­tys­po­li­tii­kan verkos­ton puheen­joh­ta­jaksi. Hyvin­voin­ti­po­li­tii­kan verkos­ton puheen­joh­ta­jaksi nimi­tet­tiin espoo­lai­nen kansan­edus­taja Mia Laiho.

Ohjel­ma­työn verkos­tot ovat kaikille puolu­een jäse­nille avoi­mia ryhmiä, joiden keskei­sin tehtävä on tuot­taa sisäl­töä puolu­een vaali- ja tavoi­teoh­jel­mien valmis­te­luun sekä ideoida puolue­toi­min­nan kehit­tä­mistä. Verkos­toja on kaik­ki­aan yksi­toista.

13.1.2024

Kokoo­mus nimitti uuden puolue­hal­li­tuk­sen ja kaksi uutta euro­vaa­lieh­do­kasta

Susanna Kisne­rin (Pohjois-Pohjan­maa) ja Ted Apte­rin (Helsinki) nimi­tys nostaa kokoo­muk­sen tähän mennessä nimet­ty­jen euro­vaa­lieh­dok­kai­den määrän kahdek­saan. Helsin­gissä Bottalla lauan­taina kokoon­tu­nut kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi

4.1.2024