Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Kansan­edus­ta­jat Laiho ja Multala kokoo­muk­sen verkos­to­jen johtoon

Kansan­edus­ta­jat Laiho ja Multala kokoo­muk­sen verkos­to­jen johtoon

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt puolu­een ohjel­ma­työn verkos­toi­hin uusia puheen­joh­ta­jia. Vantaa­lai­nen kansan­edus­taja Sari Multala nimi­tet­tiin sivis­tys­po­li­tii­kan verkos­ton puheen­joh­ta­jaksi. Hyvin­voin­ti­po­li­tii­kan verkos­ton puheen­joh­ta­jaksi nimi­tet­tiin espoo­lai­nen kansan­edus­taja Mia Laiho.

Ohjel­ma­työn verkos­tot ovat kaikille puolu­een jäse­nille avoi­mia ryhmiä, joiden keskei­sin tehtävä on tuot­taa sisäl­töä puolu­een vaali- ja tavoi­teoh­jel­mien valmis­te­luun sekä ideoida puolue­toi­min­nan kehit­tä­mistä. Verkos­toja on kaik­ki­aan yksi­toista.

12.6.2024

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus hyvästä lapsuu­desta ja sen suoje­lusta

Tämä julkaisu on kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män keskus­te­lua­vaus lasten­suo­je­lun uudis­tus­työ­hön. Kyse on isosta urakasta, joka ei tule valmiiksi tällä vaali­kau­della tai tämän

30.5.2024

Maria Rauta­nen: ”Ener­giao­ma­va­rai­suus on huol­to­var­muus­asia”

Ener­gia­po­li­tiikka on tärkeä osa Suomen ja koko EU:n turval­li­suutta. Ilman huol­to­var­maa ener­giaa olemme todella haavoit­tu­vai­sia ihmi­sen tai luon­non aiheut­ta­man kata­stro­fin

29.5.2024

Kokoo­mus teki kolme nimi­tystä puolue­toi­mis­tolle

Kokoo­mus on tehnyt kolme uutta rekry­toin­tia puolue­toi­mis­tolle Helsin­kiin.  Kokoo­mus on nimit­tä­nyt ohjel­ma­pääl­li­köksi Jere­mias Nurme­lan. Nurmela siir­tyy puolue­toi­mis­tolle Helsin­gin apulais­por­mes­ta­rin poliit­ti­sen erityi­sa­vus­ta­jan tehtä­vistä.