Kokoomus.fi / Julkaisut / Tiedote / Juhla­vuo­den koti­mai­set Tirppa-tuot­teet

Juhla­vuo­den koti­mai­set Tirppa-tuot­teet

Kokoomuksen juhlavuoden Tirppa – leikkisyyttä ja eleganssia samassa kuosissa.

Kokoomus 100

Kokoomuksen juhlavuoden kunniaksi tehdyt tuotteet on suunniteltu ja valmistettu ekologisesti Suomessa, kotimaista käsityötaitoa vaalien. Lisämausteensa kotimaiseen tuotesarjaan tuovat perulaiset kehitysyhteistyötä tukevat korvakorut. Tirppa-kangasta on saatavana metritavarana sekä Suonenjoella ommeltuina valmistuotteina.

Tirppa-kangas on painettu käsin Forssassa, perinteikkäällä vanhalla Finlaysonin tehdasalueella. Rykkeri-työtilassa kankaat painetaan käsiteollisella laakapainomenetelmällä. Laadukas, 100 % puuvillainen kangas on peräisin Kazakstanista ja 100 % puuvillaiset mustat kankaiset osat Indonesiasta.

Tirppa-kuosi

Puhdasta iloa ja elinvoimaa. Leikkisää hienovaraisuutta. Kokoomuksen 100-vuotista historiaa juhlistava Tirppa symboloi uutta aikakautta – unohtamatta aiempaa.

Kuosissa on tyylitelty ruiskukka ja sen nuppuja. Itse tirppa hehkuu keltaisena, pyrstössään ja rinnassaan hivenen violettia. Se muistuttaa 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen huippusuositusta, sympaattisesta toivon linnusta.

– Tirppa-kuosissa on ponnistavaa elämänvoimaa. Tirppa-kuosin keskipisteenä on leikkisä, sympaattinen ja selvästi mielissään oleva lintunen vaeltamassa ruiskukkien lomassa. Violetti antaa ripauksen eleganssia, joka yhdistyy iloiseen keltaiseen. Halusin ilmentää värien käytöllä puolueemme uutta, aiempaa avoimempaa ja rohkeampaa aikakautta. Lisäksi halusin nostaa esiin perinteisiä, suosittuja elementtejä puolueemme hienosta historiasta, kuvailee kuosin suunnitellut Kristian Tervo. Hän työskentelee kokoomuksen puoluetoimistolla graafikkona.

Tästä
ostoksille
Puotiin

13.1.2024