Kokoomus_laivakuva
Haemme lisää muske­leita kokoo­muksen some-tiimiin

Julkaistu: 28.08.2018 Rekry-uutisia

Haistatko somen nousevat trendit jo etukäteen? Haluatko oppia alati lisää algoritmien saloista? Kirjoi­tatko kipakkaa tekstiä? Oletko vuoro­vai­kut­ta­misen velho ja osaat perus­tella näkökulmasi?

Tule meille kokoo­muksen puolue­toi­mis­tolle tekemään Pette­ristä päämi­nis­teriä ja kokoo­muk­sesta Suomen suurinta puoluetta – ainut­laa­tuiseen kolmen vaalin putkeen!

Olet osa mainiota viestin­tä­pop­poo­tamme, ja tehtä­viisi kuuluu some-sisäl­töjen ideointi ja toteutus, tiedonhaku sekä vuoro­vai­kut­ta­minen digimaa­il­massa. Työn sisältöä haluamme kernaasti muokata osaamisesi perus­teella.

Haemme osaajia, joilta löytyy intohimoa somea ja kirjoit­ta­mista kohtaan, sinnikäs asenne ja terävä kynä. Oikea­kie­lisyys, kokoo­mus­lainen arvomaailma ja rautainen asiakas­pal­ve­lua­senne ovat näissä hommissa timanttia. Ruotsin kielen taidosta on etua. Meitä kiinnos­tavat kaiken­laiset osaajat kaiken­lai­sista taustoista, joten nakkaa hakemusta tulemaan, mikäli politiikka ja digivies­tintä kiinnos­tavat!

Työsuhde on määrä­ai­kainen touko­kuuhun 2019 asti ja sisältää säännöl­li­sesti ilta- ja viikon­lop­pu­töitä. Aloitus on mahdol­li­simman pian, mutta mielellään viimeistään lokakuussa. Työpaikkana on puolue­toi­mis­tomme Helsingin Kampissa.

Lähetä vapaa­muo­toinen hakemuksesi palkka­toi­veineen ja CV:si mahdol­li­simman pian puolue­toi­miston somestrategi Janinalle: janina.haapaniemi@kokoomus.fi. Hakuaika päättyy 12.9.2018, mutta käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Lisätietoja voit myös soitella tai whatsap­pailla suoraan Janinalta numerosta 050 340 2474.

Liitäthän hakemuk­seesi kuvakaap­pauksen tai linkin kahdesta tai kolmesta tekemästäsi some-päivi­tyk­sestä, jotka ovat mielestäsi olleet erityisen mainioita. Päivitys voi olla omasi tai joltakin muulta hallin­noi­maltasi tililtä. Erittele myös, mitkä seikat mielestäsi tekevät päivi­tyk­sestä erityisen hyvän. Sisällön ei tarvitse olla poliit­tinen.