Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Orpo, Risikko, Grahn-Laasonen ja Mykkänen ministereiksi
Julkaistu:
Kokoomus teki muutoksia ministeriryhmäänsä ja päätti tiistaina ryhmän kokoonpanosta. Kokoomus esittää valtiovarainministeriksi Petteri Orpoa, sisäministeriksi Paula Risikkoa ja ulkomaankauppa- ja kehitysministeriksi Kai Mykkästä. Opetus- ja kulttuuriministerinä jatkaa Sanni Grahn-Laasonen.
Ministerinimitykset vahvistetaan tasavallan presidentin esittelyssä keskiviikkona.
Myös eduskuntaryhmän puheenjohtaja vaihtui, kun ryhmä valitsi johtoonsa orimattilalaisen kolmannen kauden kansanedustajan Kalle Jokisen.
Varapuhemies Risikon siirryttyä ministeriksi kokoomus valitsee varapuhemiesehdokkaansa torstaina.
Puolueet ovat tehneet yhteisen tahdonilmauksen, jonka tavoitteena on vahvistaa luottamusta poliittiseen viestintään ja turvata reilut pelisäännöt tekoälyn käytölle vaalikampanjoinnissa ja
Eduskunta on juuri hyväksynyt lisätalousarvion, jossa tehdään tuntuvia lisäpanostuksia nuorten ja pitkäaikaistyöttömien työllistämiseksi. Kokoomuksen kansanedustaja ja työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan jäsen
Kokoomuksen eduskuntaryhmä julkaisi keskiviikkona 17.6. startup-ohjelmansa, jonka tavoitteena on tehdä Suomesta maailman paras maa rakentaa kasvuyrityksiä. Tavoitteena on, että 2040-luvulle