Kokoomus.fi / Veli-Pekka Manni­nen

Veli-Pekka Manni­nen

20.2.2024

Saara-Sofia Sirén: Työmark­ki­na­uu­dis­tuk­sia ei tehdä ketään vastaan, vaan Suomen puolesta.

Kokoo­muk­sen ryhmä­pu­heen­vuoro väli­ky­sy­myk­seen halli­tuk­sen aiheut­ta­masta työmark­ki­na­kaa­ok­sesta. Muutok­set puhut­taessa mahdol­li­sia. Suoma­lai­sessa yhteis­kun­nassa työmark­ki­na­jär­jes­töillä on tärkeä rooli työeh­to­so­pi­mus­ten neuvot­te­li­joina. TES-neuvot­­te­­luissa työn­te­ki­jöille pyri­tään

13.2.2024

Matias Mart­ti­nen: Kokoo­mus ohjaa Suomea takai­sin työn ja kasvun polulle

Kokoo­muk­sen ryhmä­pu­heen­vuoro valtio­päi­vien avaus­kes­kus­te­lussa 13.2.2024. Muutok­set puhut­taessa mahdol­li­sia. Viime kevään edus­kun­ta­vaa­leissa Kokoo­mus vaati, että vaaral­li­nen velka­ke­hi­tys pysäy­te­tään ja talou­den syök­sy­kierre

5.2.2024

Anna-Kaisa Ikonen: “Kai me pystymme parem­paan kuin yhteen sola­riu­miin?”

Millaista olisi yritys­ten, kuntien tai hyvin­voin­tia­luei­den työ, jos todella uskal­tai­simme kokeilla, selviäm­mekö hieman pienem­mällä normi­tuk­sella? Nyt on elämämme tilai­suus, kirjoit­taa