Tommi Mäki

Toimitusjohtaja, yrittäjä

Työtä, elin­voi­maa ja elämyk­siä yli maakun­ta­ra­jo­jen. Uuden suku­pol­ven edus­ta­jasi ehdolla pohja­lais­ten kansan­edus­ta­jaksi. Kehit­tä­mi­seen tähtää­vää päätök­sen­te­koa pohja­lai­sella perik­sian­ta­mat­to­muu­della, arjessa kiinni olevalla teke­mi­sellä ja sisuk­kuu­della 30- vuotias sarjay­rit­täjä toimi­tus­joh­taja ja kaupun­gin­val­tuus­ton vpj. Elin­kei­noe­lä­män ammat­ti­lai­nen sekä laajat verkos­tot omaava vaikut­taja. Pohja­lai­nen sydän sykkii yrit­tä­jä­hen­keä. Tunne­taan aikaan­saa­vana kehit­tä­jänä sekä tiimin­ra­ken­ta­jana. Koke­musta poli­tii­kasta jo yli 15 vuoden ajalta paikal­lis­ta­solta valta­kun­nan poli­tiik­kaan.

Lahjoita