Teemu Kinnari

yrittäjä, metsätalousinsinööri

Olen 49-vuotias Kinna­rin tilan isäntä, metsä­alan asian­tun­tija, yrit­täjä, isä ja puoliso. Olen Hollo­lan kunnan­hal­li­tuk­sen puheen­joh­taja. Metsä­alalla toimin 20 vuotta teol­li­suu­den puun­han­kin­nan eri vaiheissa. Stora Ensolla toimen­ku­vani oli puun­han­kin­nan suun­nit­telu, se vastasi 1/​3 kaikesta Suomen puun­han­kin­nasta. Metsä­alan verkos­toni ovat laajat. Metsiäni olen hoita­nut 30 vuotta. Koti­ti­lalle raken­tui 2021 suun­nit­te­le­mani kaura­mylly. Tunnen ruoka­ket­jun alku­tuot­ta­jalta kaup­paan sekä vilje­li­jän että kulut­ta­jan näkö­kul­masta. Harras­tan metsäs­tystä, enduro-moot­to­ri­pyö­räi­lyä ja kasva­tamme suomen­he­vo­sia

Lahjoita