Siiri Turu­nen

Opiskelija, taitoluisteluvalmentaja

Olen Siiri Turu­nen, 23-vuotias turku­lai­nen opis­ke­lija, nuori vaikut­taja ja taito­luis­te­lu­val­men­taja. Opis­ke­len kolmatta vuotta sosi­aa­li­tie­teitä Turun yliopis­ton yhteis­kun­ta­tie­teel­li­sessä tiede­kun­nassa. Opin­to­jen ohella toimin taito­luis­te­lu­val­men­ta­jana ja rakkaan lajin parissa olen viet­tä­nyt elämäs­täni suurim­man osan. Vaikut­ta­mi­nen on aina kiin­nos­ta­nut minua ja nyt haluan olla teke­mässä yhteis­kun­nas­tamme meille jokai­selle parem­paa paik­kaa elää. Olen ehdolla edus­kun­taan keväällä 2023, sillä haluan raken­taa valoi­saa ja vakaata sekä sivis­tyk­sen ja liikun­nan täyteistä tule­vai­suutta.

Lahjoita