Sanna Pitkä­nen

Toimialapäällikkö, maatalousyrittäjä

Lapsi­per­heen äitinä ajat­te­len asioita käytän­nön­lä­hei­sesti ja perin­teis­ten arvot huomioon ottaen. Alue­val­tuu­tet­tuna ja maakun­ta­hal­li­tuk­sen vara­jä­se­nenä tiedän hyvin­voin­nin ja turval­li­sen arjen mahdol­lis­tu­van vain yrit­te­li­jäi­syy­den, järke­vän talou­den­pi­don ja oikeu­den­mu­kai­suu­den kautta. Tätä edis­tän myös seura­kun­nan ja arkki­hiip­pa­kun­nan luot­ta­mus­teh­tä­vissä. Työs­säni toimin ProAgria Länsi-Suomen talou­den ja johta­mi­sen toimia­la­pääl­lik­könä sekä Länsi-Suomen Maa- ja koti­ta­lous­nais­ten toimin­nan­joh­ta­jana. Kotona aika kuluu sekä perhey­ri­tyk­sen, että maa- ja metsä­ta­lou­den parissa.

Lahjoita