Riitta Koivula

Yrittäjä, perhe-ja riippuvuusterapeutti - Företagare, familj-och beroendeterapeut

Arki­roh­keaa, kuun­te­le­vaa ja vaikut­ta­vaa päätök­sen­te­koa. Minusta on sanottu, että olen on sen verran suora, että asiat tulee ymmär­re­tyksi ja sen verran kiero, että saan ihmi­set itse­kin ajat­te­le­maan. Arki­roh­keus on tinki­mä­töntä uskoa ihmi­seen, rohkeutta puut­tua epäkoh­tiin, rohkeutta raken­taa ja rakas­taa. Arki­roh­keus on elämistä täydellä sydä­mellä, keske­ne­räi­syyttä, ihmis­lä­hei­syyttä. Rohkeutta muut­taa asioita, joita voi muut­taa. Arvo­jen mukai­nen elämä on arki­roh­keaa. Suomen epäva­kaa­seen suun­taan on saatava muutos. Tarvi­taan vakaut­ta­via toimia tasa­pai­non löytä­mi­seen ja sen vahvis­ta­mi­seen.

Lahjoita