Pauli Aalto-Setälä

Yrittäjä, työelämäprofessori

Pauli Aalto-Setälä (s. 1966) on jour­na­listi, yrit­täjä ja ammat­ti­joh­taja, jolla on miltei 30 vuoden ura yritys­ten johto­teh­tä­vistä mm. Nelo­sella, Ilta­leh­dessä, Alle­rilla, Koti­maa-Yhtiöillä ja Dent­sulla. Aalto-Setälä on suorit­ta­nut EMBA-tutkin­non Aalto-yliopis­tossa vuonna 2012 ja saanut johta­mis­kou­lu­tusta Yalen ja Stan­for­din yliopis­toissa. Hän opet­taa muutos­joh­ta­mista työelä­mä­pro­fes­so­rina Turun Kaup­pa­kor­kea­kou­lussa ja on vies­tin­täy­ri­tys Kaikun osakas ja halli­tuk­sen puheen­joh­taja. Soti­la­sar­vol­taan hän on reser­vin majuri. Pauli Aalto-Setälä on kirjoit­ta­nut useita tieto­kir­joja johta­mi­sesta, alus­ta­ta­lou­desta, työhy­vin­voin­nista. Viimeksi neuvot­telu- ja sovit­te­lu­tai­dosta nimellä ”Sovit­te­lija – Kuinka ratkoa riitoja (työ)elämässä (Tammi 2022). Paulin kampan­ja­tee­mat ovat Saaris­to­meri, kannat­tava kasvu ja turval­li­suus.

Lahjoita