Niilo Nissi­nen

viestinnän asiantuntija, kouluttaja

Olen 30-vuotias kokoo­mus­lai­nen vies­tin­nän ja yhteis­kun­ta­vai­kut­ta­mi­sen asian­tun­tija. Tällä hetkellä työs­ken­te­len vies­tin­nän, puhe- ja esiin­ty­mis­tai­don koulut­ta­jana Kansal­li­sessa Sivis­tys­lii­tossa. Minulle tärkeitä poli­tii­kan osa-alueita ovat työl­li­syys- ja sivis­tys­po­li­tiikka. Yhteis­kun­ta­tie­tei­li­jänä haluan olla uudis­ta­massa hyvin­voin­ti­val­tiomme raken­teita, aina sosi­aali- ja tervey­suu­dis­tuk­sen valu­vi­ko­jen paik­kaa­mi­sesta alkaen. Toimin päivä­työni ohella vastuu­teh­tä­vissä Keski-Suomen Kokoo­muk­sen halli­tuk­sessa, Jyväs­ky­län vara­val­tuu­tet­tuna ja Jyväs­ky­län ammat­ti­kor­kea­koulu Oy:n halli­tuk­sessa.

Lahjoita