Matti Niira­nen

Valtiotieteiden maisteri, yrittäjä

Perus­ar­voi­hini kuulu­vat suoma­lai­suu­den ja vapau­temme vaali­mi­nen, mahdol­li­suuk­sien tasa-arvo ja arvo­li­be­raa­li­suus. Suomen talous on saatava kuntoon ja velkaan­tu­mi­nen kuriin. Ihmi­siä on kannus­tet­tava työhön ja yrit­tä­jyy­teen, vain siten voimme turvata hyvät sosi­aali- ja terveys­pal­ve­lut kaikille. Senio­rei­den sote-palve­lut on turvat­tava. Sään­te­lyä ja byro­kra­tiaa on puret­tava. Suomen ainut­ker­tai­sen luon­non suoje­lua on tehos­tet­tava. Puolus­tan suoma­laista sivis­tystä ja kult­tuu­ria. Pide­tään hyvä huoli maan­puo­lus­tuk­sesta! Lue blogeja, elämän­ta­ri­nani ja CV koti­si­vuil­tani https://www.mattiniiranen.fi/

Lahjoita