Linda Brandt-Ahde

KTM. Lastensuojelun sosiaalityöntekijä, VTM.

Hei! Olen Linda Brandt-Ahde, 37-vuotias äiti lähtöi­sin yrit­tä­jä­per­heestä. Koulu­tuk­sel­tani olen kaup­pa­tie­tei­den mais­teri LUT-yliopis­tosta ja valtio­tie­tei­den mais­teri Helsin­gin yliopis­tosta. Työs­ken­te­len lasten­suo­je­lun sosi­aa­li­työn­te­ki­jänä. Olen ehdolla, sillä nyt on oikea aika panos­taa sosi­aa­li­seen ja talou­del­li­seen turval­li­suu­teemme. Holtit­to­malle velkaan­tu­mi­selle on laitet­tava stoppi. Sosi­aa­li­tur­vaan on tehtävä koko­nai­suu­dis­tus, jotta työn vastaa­not­ta­mi­nen on aina kannat­ta­vaa. Tämä on inhi­mil­li­sesti ja talou­del­li­sesti oikein. Hyvin­vointi syntyy työstä ja yrit­tä­jyy­destä.

Lahjoita