Katri Virk­ku­nen

lakimies, varatuomari

Olen Puolus­tus­voi­mien laki­mies ja vara­tuo­mari. Turval­li­suus on työni ja sydä­men asia. Olin päät­tä­mässä Suomen histo­rian suurim­masta puolus­tus­tar­vi­ke­han­kin­nasta, F35 -hävit­tä­jistä. Puolus­tus­voi­mien palve­luk­sessa minulle on muodos­tu­nut vahva osaa­mi­nen turval­li­suu­desta. Vara­tuo­ma­rina olen koulu­tettu päätös­ten tekoon. Suomen tilanne on nyt vaikea talou­den ja turval­li­suu­den näkö­kul­masta. Osaa­mi­sel­lani ja koke­muk­sel­lani voin auttaa. Tiedän, mistä puhun, kun sanon, että lain­sää­dän­nöllä tulee vähen­tää byro­kra­tiaa ja lisätä mahdol­li­suuk­sia. Uskon, että Suomen tule­vai­suus on turval­li­nen.

Lahjoita