Karo­liina Saraste

YTM, Kokoomuksen Jyväskylän puheenjohtaja, työllisyysasiantuntija

Olen tarkas­tel­lut poli­tiik­kaa eri tasoilta - opis­kel­lut sitä yliopis­tossa, tehnyt sen parissa töitä ja vaikut­ta­nut luot­ta­mus­teh­tä­vissä. Sisäl­läni asuu yhtä aikaa analyyt­ti­nen yhteis­kun­ta­tie­tei­lijä, kannus­tava järjes­tö­ak­tiivi ja vastuul­li­nen päätök­sen­te­kijä. Sydä­mes­säni on myös erityi­nen paikka luovuu­delle ja kult­tuu­rille. Suhtau­dun asoi­hin posi­tii­vi­sesti, olen empaat­ti­nen, kärsi­väl­li­nen ja hyvä kuun­te­le­maan. Suhtau­dun asioi­hin ratkai­su­kes­kei­sesti ja löydän hyvää siel­tä­kin, mistä sitä ei vält­tä­mättä heti huomaa. Luotan siihen, että yhteis­työllä Suomi saadaan taas oikealle raiteelle.

Lahjoita