Karo­liina Parta­nen

asianajaja, varatuomari

Olen kuopio­lai­nen äiti, vara­tuo­mari ja asia­na­jaja. Toimin Pohjois-Savon alue­hal­li­tuk­sen jäse­nenä ja kaupun­gin­val­tuu­tet­tuna. Työs­säni olen tottu­nut aset­ta­maan tavoit­teita ja teke­mään kovasti töitä päämies­teni eteen. Päätök­sen­te­ki­jänä haluan toimia samoin. Savo-Karjala tarvit­see vahvaa edun­val­von­taa jatku­vasti muut­tu­vassa maail­massa. Tule­vana halli­tus­kau­tena on tärkeää lait­taa Suomen talous oikealle raiteelle. Kaikki työhön kyke­ne­vät on saatava töihin. Perus­ter­vey­den­huol­lon korjaus­sarja on tehtävä nyt. Talou­den haas­teista huoli­matta koulu­tus ja lapset eivät ole asia, josta voimme sääs­tää.

Lahjoita