Christa Carpe­lan

toiminnanjohtaja, valtiotieteiden maisteri, sairaanhoitaja YAMK

Olen Christa Carpe­lan 46v. neljän lapsen äiti ja yrit­tä­jä­taus­tan omaava sote-ammat­ti­lai­nen Kouvo­lasta. Työs­ken­te­len MLL:n Kaak­kois-Suomen piirin toimin­nan­joh­ta­jana. Olen kaupun­gin­val­tuu­tettu ja kasva­tus- ja opetus­lau­ta­kun­nan puheen­joh­taja sekä Kymen­laak­son hyvin­voin­tia­lu­een valtuu­tettu ja alue­hal­li­tuk­sen jäsen. Lasten ja nuor­ten sekä ikäih­mis­ten - erilais­ten perhei­den - todel­li­nen arki on tullut minulle tutuksi yli 20v. aikana ympäri Kaak­kois-Suomen. Tarvit­semme turval­lista ja hyvin­voi­vaa arkea, ja haluan olla raken­ta­massa Suomea kestä­västi ja vastuul­li­sesti seuraa­ville suku­pol­ville.

Lahjoita