Antti Järven­sivu

Järjestökoordinaattori

Olen Antti Järven­sivu. 22-vuotias ylöjär­ve­läi­nen oikeis­to­lai­nen ja Pirkan­maan oikeis­to­lai­sin ehdo­kas. Liityin puolu­ee­seen kuusi vuotta sitten 2017 kun kiin­nos­tuk­seni yhteis­kun­nal­lista vaikut­ta­mista kohtaan kasvoi merkit­tä­västi lukiossa. Toimin tällä hetkellä kaupun­gin­val­tuu­tet­tuna Ylöjär­vellä, kasva­tus- ja opetus­lau­ta­kun­nan vara­pu­heen­joh­ta­jana, Kokoo­muk­sen Ylöjär­ven Kunnal­lis­jär­jes­tön puheen­joh­ta­jana sekä Pirkan­maan Kokoo­muk­sen piiri­hal­li­tuk­sessa. Työs­ken­te­len Kokoo­muk­sen Nuor­ten Liitossa järjes­tö­koor­di­naat­to­rina. Töissä pääsen aitio­pai­kalta seuraa­maan päivän poli­tii­kan teke­mistä ja olemaan vahvasti vaikut­ta­massa niin Kokoo­mus­nuor­ten kuin emopuo­lu­een­kin arkeen. Valmis­tuin Ylöjär­ven lukiosta yrit­tä­jyys­lin­jalta 2020 ja nykyi­sin opis­ke­len liike­ta­loutta Tampe­reen ammat­ti­kor­kea­kou­lussa.

Lahjoita