Anna-Kaisa Ikonen

pormestari, YTT

Olen Tampe­reen pormes­tari, Pirkan­maan hyvin­voin­tia­lu­een valtuus­ton vara­pu­heen­joh­taja, yhteis­kun­ta­tie­tei­den tohtori ja kahden lapsen äiti. Kuulun Kokoo­muk­sen puolue­joh­toon puolu­een vara­pu­heen­joh­ta­jana. Haluan tuoda valta­kun­nan päätök­sen­te­koon eteen­päin katso­vaa ja yhteis­työ­hen­kistä otetta ja laajan vaikut­ta­ja­ko­ke­muk­seni Tampe­reen johdosta, valta­kun­nan­po­li­tii­kasta ja asian­tun­ti­ja­teh­tä­vistä. Vaikut­ta­mi­nen on erityi­sen tärkeää nyt, kun Suomen turval­li­suus- ja talous­ti­lanne on vaikea ja elämme haas­ta­via aikoja. Suomen tule­vai­suus vaatii rohkeaa, tule­vai­suu­teen katso­vaa päätök­sen­te­koa.

Lahjoita