Taustakuva
Kokoomus.fi / Julkaisut / Kannat / Vuoden 2020 puolue­ko­kous­aloit­teet ja aloi­te­vas­tauk­set on julkaistu

Vuoden 2020 puolue­ko­kous­aloit­teet ja aloi­te­vas­tauk­set on julkaistu

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on kokouk­ses­saan 17.8.2020 hyväk­sy­nyt viimei­set vastauk­set vuoden 2020 puolue­ko­kouk­selle jätet­tyi­hin aloit­tei­siin. Aloit­teita jätet­tiin määrä­ai­kaan mennessä kaik­ki­aan 179 kappa­letta. Määräl­li­sesti eniten aloit­teita tehtiin sosi­aali- ja terveys­mi­nis­te­riön sekä opetus- ja kult­tuu­ri­mi­nis­te­riön hallin­no­na­lo­jen aiheista.

Kokoo­muk­sen sään­tö­mää­räi­nen puolue­ko­kous pide­tään Porissa 4.-6.9.2020 sekä useassa etäpis­teessä. Puolue­ko­kous päät­tää aloit­tei­den lisäksi muun muassa puolu­een uudesta tavoi­teoh­jel­masta.

15.4.2021

Senio­rit ovat yhteis­kun­nassa merkit­tävä voima­vara

Me senio­rit emme suin­kaan ole yhteis­kun­nalle vain taakka tai rasite. Päin­vas­toin, me olemme aktii­vi­sia osal­lis­tu­jia ja tärkeä voima­vara omilla paik­ka­kun­nil­lamme.

9.3.2021

Maakun­ta­hal­linto huonon­taa senio­rei­den palve­luja

Me ikäih­mi­set haluamme elää mahdol­li­sim­man terveinä ja toimin­ta­ky­kyi­sinä. Haluamme ympä­ril­lemme hyviä, rakas­ta­via ihmi­siä, mutta haluamme myös päät­tää asiois­tamme itse. Talou­del­li­nen

23.1.2021