Taustakuva
Kokoomus.fi / Julkaisut / Kannat / Vuoden 2020 puolue­ko­kous­aloit­teet ja aloi­te­vas­tauk­set on julkaistu

Vuoden 2020 puolue­ko­kous­aloit­teet ja aloi­te­vas­tauk­set on julkaistu

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on kokouk­ses­saan 17.8.2020 hyväk­sy­nyt viimei­set vastauk­set vuoden 2020 puolue­ko­kouk­selle jätet­tyi­hin aloit­tei­siin. Aloit­teita jätet­tiin määrä­ai­kaan mennessä kaik­ki­aan 179 kappa­letta. Määräl­li­sesti eniten aloit­teita tehtiin sosi­aali- ja terveys­mi­nis­te­riön sekä opetus- ja kult­tuu­ri­mi­nis­te­riön hallin­no­na­lo­jen aiheista.

Kokoo­muk­sen sään­tö­mää­räi­nen puolue­ko­kous pide­tään Porissa 4.-6.9.2020 sekä useassa etäpis­teessä. Puolue­ko­kous päät­tää aloit­tei­den lisäksi muun muassa puolu­een uudesta tavoi­teoh­jel­masta.

25.8.2021

Vastuut­to­man talou­den­pi­don myyjänä ovat dema­rit, osta­jana keskusta – ja maksa­jana sinä

Hyvät kuuli­jat, kun Sipi­län halli­tus vuonna 2015 aloitti työnsä, Suomen talous oli epäta­sa­pai­nossa. Kevään 2015 vaali­kes­kus­te­lu­jen tärkein teema oli se,

30.7.2021