Kokoomus.fi / Julkaisut / Tiedote / Sari Hintikka-Varis kokoo­muk­sen Savo-Karja­lan piirin toimin­nan­joh­ta­jaksi

Sari Hintikka-Varis kokoo­muk­sen Savo-Karja­lan piirin toimin­nan­joh­ta­jaksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt Sari Hintikka-Varik­sen, 51, kokoo­muk­sen Savo-Karja­lan piirin toimin­nan­joh­ta­jaksi. Koulu­tuk­sel­taan Hintikka-Varis on tuotan­to­ta­lou­den diplomi-insi­nööri. Hintikka-Varis siir­tyy toimin­nan­joh­ta­jaksi Rastor-insti­tuu­tin alue­joh­ta­jan tehtä­västä.

Kokoo­musyh­teisö on Hintikka-Varik­selle entuu­des­taan tuttu. Hän on työs­ken­nel­lyt mm. Paasi­kivi-opis­ton apulais­reh­to­rina ja projek­ti­suun­nit­te­li­jana Kansal­li­sessa Sivis­tys­lii­tossa. Aiem­min Hintikka-Varis on toimi­nut eri tehtä­vissä kokoo­muk­sen puolue­toi­mis­tolla ja toimin­nan­joh­ta­jana Pohjois-Savossa.

Hintikka-Varis on myös kokoo­muk­sen kunnan­val­tuu­tettu Rauta­lam­milla.

Hän aloit­taa tehtä­väs­sään 1.2.2023.

11.4.2024

Kokoo­mus nimesi neljä ehdo­kasta lisää euro­vaa­lei­hin

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimen­nyt tors­taina järjes­te­tyssä kokouk­ses­saan neljä ehdo­kasta lisää kesä­kuun euro­par­la­ment­ti­vaa­lei­hin. Ehdok­kaat ovat Sakari Pääkkö, Maria Rauta­nen, Max Schul­man

7.3.2024