Kokoomus.fi / Julkaisut / Tiedote / Sari Hintikka-Varis kokoomuksen Savo-Karjalan piirin toiminnanjohtajaksi

Sari Hintikka-Varis kokoo­muk­sen Savo-Karja­lan piirin toimin­nan­joh­ta­jaksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt Sari Hintikka-Varik­sen, 51, kokoo­muk­sen Savo-Karja­lan piirin toimin­nan­joh­ta­jaksi. Koulu­tuk­sel­taan Hintikka-Varis on tuotan­to­ta­lou­den diplomi-insi­nööri. Hintikka-Varis siir­tyy toimin­nan­joh­ta­jaksi Rastor-insti­tuu­tin alue­joh­ta­jan tehtä­västä.

Kokoo­musyh­teisö on Hintikka-Varik­selle entuu­des­taan tuttu. Hän on työs­ken­nel­lyt mm. Paasi­kivi-opis­ton apulais­reh­to­rina ja projek­ti­suun­nit­te­li­jana Kansal­li­sessa Sivis­tys­lii­tossa. Aiem­min Hintikka-Varis on toimi­nut eri tehtä­vissä kokoo­muk­sen puolue­toi­mis­tolla ja toimin­nan­joh­ta­jana Pohjois-Savossa.

Hintikka-Varis on myös kokoo­muk­sen kunnan­val­tuu­tettu Rauta­lam­milla.

Hän aloit­taa tehtä­väs­sään 1.2.2023.

21.11.2022

Paikka auki: Sata­kun­nan kokoo­muk­sen toimin­nan­joh­taja

Sata­kun­nan Kokoo­muk­selle haetaan toimin­nan­joh­ta­jaa Toimin­nan­joh­ta­jan tehtä­vänä on johtaa kokoo­mus­toi­min­taa ja vaali­työtä Sata­kun­nan vaali­pii­rissä. Toimin­nan­joh­taja vastaa Kokoo­muk­sen järjestö- ja kent­tä­toi­min­nasta vaali­pii­rinsä

21.9.2022