Kokoomus.fi / Julkaisut / Tiedote / Sari Hintikka-Varis kokoomuksen Savo-Karjalan piirin toiminnanjohtajaksi

Sari Hintikka-Varis kokoo­muk­sen Savo-Karja­lan piirin toimin­nan­joh­ta­jaksi

Kokoo­muk­sen puolue­hal­li­tus on nimit­tä­nyt Sari Hintikka-Varik­sen, 51, kokoo­muk­sen Savo-Karja­lan piirin toimin­nan­joh­ta­jaksi. Koulu­tuk­sel­taan Hintikka-Varis on tuotan­to­ta­lou­den diplomi-insi­nööri. Hintikka-Varis siir­tyy toimin­nan­joh­ta­jaksi Rastor-insti­tuu­tin alue­joh­ta­jan tehtä­västä.

Kokoo­musyh­teisö on Hintikka-Varik­selle entuu­des­taan tuttu. Hän on työs­ken­nel­lyt mm. Paasi­kivi-opis­ton apulais­reh­to­rina ja projek­ti­suun­nit­te­li­jana Kansal­li­sessa Sivis­tys­lii­tossa. Aiem­min Hintikka-Varis on toimi­nut eri tehtä­vissä kokoo­muk­sen puolue­toi­mis­tolla ja toimin­nan­joh­ta­jana Pohjois-Savossa.

Hintikka-Varis on myös kokoo­muk­sen kunnan­val­tuu­tettu Rauta­lam­milla.

Hän aloit­taa tehtä­väs­sään 1.2.2023.

15.3.2023

Kokoo­muk­sen 15 keinoa koulu­tuk­sen kunnian­pa­lau­tuk­seen

Kokoo­mus haluaa lisätä keskus­te­lua suoma­lai­sen koulu­tuk­sen tule­vai­suu­desta ja osaa­mis­ta­son kasvat­ta­mi­sesta. Puolue haluaa tuoda osaksi käytä­vää talous­kes­kus­te­lua osaa­mi­sen ja koulu­tuk­sen merki­tyk­sen.

15.3.2023

Kokoo­muk­sen Grahn-Laaso­nen: Raken­nus­ten pakko­re­mon­tit on pysäy­tet­tävä

Kokoo­mus vastus­taa komis­sion ehdo­tusta raken­nus­ten ener­gia­te­hok­kus­di­rek­tii­viksi, joka toteu­tues­saan pakot­taisi laajoi­hin ener­gia­re­mont­tei­hin.

18.2.2023

Kokoo­muk­sen Häkkä­nen: Marin johtaa harhaan sote-vihjai­luil­laan

Kokoo­muk­sen vara­pu­heen­joh­taja Antti Häkkä­sen mielestä SDP:n Sanna Marin johtaa suoma­lai­sia harhaan vihjai­le­malla leik­kauk­sista sosi­aali- ja terveys­pal­ve­lui­hin. Häkkä­nen muis­tut­taa, ettei kokoo­mus