Tervei­set halli­tuk­selle Lappeen­ran­nasta: pääs­tö­jen vähen­tä­mi­seksi on lukui­sia konkreet­ti­sia keinoja

Julkaistu: 06.02.2020

Kiitos keskusteluista Lappeenranta, nähdään taas!

Kansanedustajien kiertue kurvasi neljäntenä kiertuepäivänä 1. helmikuuta Lappeenrantaan. Lappeenrannassa järjestettiin myös kokoomuksen puoluevaltuuston kokous ja puheenjohtaja Petteri Orpo piti julkisen tilannekatsauksen politiikkaan kaupungintalon aukiolla. Lappeenrannassa mukana olivat puheenjohtaja Petteri Orpo, varapuheenjohtajat Antti Häkkänen ja Sanni Grahn-Laasonen, kansanedustajat Marko Kilpi, Jukka Kopra, Markku Eestilä, puoluevaltuuston puheenjohtaja Aura Salla sekä puoluesihteeri Kristiina Kokko ja kokoomusnuorten puheenjohtaja Matias Pajula.

Lappeenrannassa julkaistiin kokoomuksen terveiset hallitukselle: ilmastopolitiikassa on nyt tekojen aika. Päästöjen vähentämiseksi on lukuisia konkreettisia keinoja ja selvityksiin ja tiekarttoihin vetoaminen on tiensä päässä.

Katso koko ilmastoavaus tästä

Puoluejohto ja kansanedustajat kiersivät yhteensä 22 paikkakuntaa viikon sisällä. Pysähdyksiä oli Kemijärvellä, Rovaniemellä, Kemissä, Oulussa, Kokkolassa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Turussa, Jyväskylässä, Mikkelissä, Lahdessa, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Joensuussa, Kuopiossa, Kajaanissa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Vantaalla, Espoossa ja Helsingissä. Kuopion ja Oulun kiertuetapahtumien yhteydessä järjestettiin kesän 2020 puoluekokoukseen tehtävän tavoiteohjelman julkinen keskustelutilaisuus.

Kiitos keskusteluista Lappeenranta, nähdään taas!