Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Paikka auki: lain­sää­dän­tö­sih­teeri edus­kun­ta­ryh­män palve­luk­seen

Paikka auki: lain­sää­dän­tö­sih­teeri edus­kun­ta­ryh­män palve­luk­seen

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa lain­sää­dän­tö­sih­tee­riä

Lain­sää­dän­tö­sih­teeri toimii edus­kun­ta­ryh­män kans­liassa poliit­ti­sena sihtee­rinä. Lain­sää­dän­tö­sih­teeri toimii ryhmän oikeu­del­li­sena neuvo­nan­ta­jana ja vastaa erik­seen sovi­tuista poli­tii­kan sekto­reista.

Edel­ly­tämme valit­ta­valta lain­sää­dän­tö­sih­tee­riltä kokoo­mus­laista maail­man­kat­so­musta, poli­tii­kan tunte­musta, kykyä paneu­tua nopeasti eri asioi­hin ja hyvää kirjal­lista ilmai­su­tai­toa. Odotamme haki­jalta oikeus­tie­teel­listä loppu­tut­kin­toa. Tarjoamme mielen­kiin­toi­sen ja haas­ta­van työn poli­tii­kan näkö­ala­pai­kalla.

Toivomme, että valit­tava henkilö voi aloit­taa tehtä­väs­sään loka­kuun aikana. Tehtävä on määrä­ai­kai­nen vaali­kau­den loppuun 31.5.2023 asti.

Vapaa­muo­toi­set hake­muk­set palk­ka­toi­vo­muk­si­neen tulee osoit­taa viimeis­tään to 26.9. klo 12.00 sähkö­pos­titse osoit­tee­seen sari.pellinen@eduskunta.fi.

Tehtä­vään valit­ta­valle henki­lölle tehdään turval­li­suus­sel­vi­tys. Jättä­mällä hake­muk­sesi, annat suos­tu­muk­sesi selvi­tyk­selle.
Lisä­tie­toja tehtä­västä antaa edus­kun­ta­ryh­män pääsih­teeri Mikko Korte­lai­nen, mikko.kortelainen@eduskunta.fi tai +358 50 301 8334.

24.9.2020

Paikka auki: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa some­vies­tin­nän asian­tun­ti­jaa

Oletko hyvä some­vies­tijä? Pysyykö kännyk­kä­ka­mera luon­te­vasti kädessä? Sinun ei tarvitse tuot­taa itse kaik­kia sisäl­töjä, vaan tiedät, miten jouk­kue onnis­tuu parhai­ten.

28.5.2020

Paikka auki: haemme edus­kun­ta­vaa­lien stra­te­gia­pääl­lik­köä

Kansal­li­nen Kokoo­mus rp hakee puolue­toi­mis­tolle edus­kun­ta­vaa­lien stra­te­gia­pääl­lik­köä määrä­ai­kai­seen tehtä­vään 30.4.2023 saakka. Edus­kun­ta­vaa­lien stra­te­gia­pääl­li­kön tehtä­vänä on vahvis­taa puolu­een stra­te­gista ajat­te­lua, tiedolla

19.5.2020