Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Mikko Martik­kala Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män talous­po­liit­ti­seksi asian­tun­ti­jaksi

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä on valin­nut uudeksi talous­po­liit­ti­seksi asian­tun­ti­jaksi kaup­pa­tie­tei­den kandi­daa­tin Mikko Martik­ka­lan.

Martik­kala siir­tyy tehtä­vään vähit­täis­pan­kista, jossa hän on toimi­nut pien­ten- ja keski­suur­ten yritys­ten yksi­kössä asiak­kuus­pääl­lik­könä. Kokoo­muk­sessa Martik­kala on aiem­min toimi­nut muun muassa puolue­val­tuus­ton jäse­nenä sekä opis­ke­li­ja­liitto Tuhat­kun­nan liit­to­hal­li­tuk­sessa.

Talous­po­liit­ti­nen asian­tun­tija työs­ken­te­lee ryhmä­kans­liassa ja vastaa erityi­sesti talous­po­li­tii­kan sekto­rista ja siihen liit­ty­västä valmis­te­lusta ja seuran­nasta.

Martik­kala aloit­taa tehtä­vässä 4.5.2020.

29.5.2024

Kokoo­mus teki kolme nimi­tystä puolue­toi­mis­tolle

Kokoo­mus on tehnyt kolme uutta rekry­toin­tia puolue­toi­mis­tolle Helsin­kiin.  Kokoo­mus on nimit­tä­nyt ohjel­ma­pääl­li­köksi Jere­mias Nurme­lan. Nurmela siir­tyy puolue­toi­mis­tolle Helsin­gin apulais­por­mes­ta­rin poliit­ti­sen erityi­sa­vus­ta­jan tehtä­vistä.

13.5.2024

Paik­koja auki: Kokoo­muk­sen puolue­toi­mis­tolla 2 paik­kaa haet­ta­vana

Kansal­li­nen Kokoo­mus on yli sata­vuo­tias keskusta-oikeis­­to­­lai­­nen kansan­puo­lue, joka tarjoaa työn­te­koa arvos­ta­valle ja poliit­ti­sesta vaikut­ta­mi­sesta kiin­nos­tu­neelle mielen­kiin­toi­sen ja tavoi­te­ha­kui­sen työym­pä­ris­tön. Kokoo­musaat­teessa

24.4.2024