Kokoomus.fi / Julkaisut / Rekry-uutisia / Mikko Martik­kala Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryh­män talous­po­liit­ti­seksi asian­tun­ti­jaksi

Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä on valin­nut uudeksi talous­po­liit­ti­seksi asian­tun­ti­jaksi kaup­pa­tie­tei­den kandi­daa­tin Mikko Martik­ka­lan.

Martik­kala siir­tyy tehtä­vään vähit­täis­pan­kista, jossa hän on toimi­nut pien­ten- ja keski­suur­ten yritys­ten yksi­kössä asiak­kuus­pääl­lik­könä. Kokoo­muk­sessa Martik­kala on aiem­min toimi­nut muun muassa puolue­val­tuus­ton jäse­nenä sekä opis­ke­li­ja­liitto Tuhat­kun­nan liit­to­hal­li­tuk­sessa.

Talous­po­liit­ti­nen asian­tun­tija työs­ken­te­lee ryhmä­kans­liassa ja vastaa erityi­sesti talous­po­li­tii­kan sekto­rista ja siihen liit­ty­västä valmis­te­lusta ja seuran­nasta.

Martik­kala aloit­taa tehtä­vässä 4.5.2020.

24.9.2020

Paikka auki: Kokoo­muk­sen edus­kun­ta­ryhmä hakee palve­luk­seensa some­vies­tin­nän asian­tun­ti­jaa

Oletko hyvä some­vies­tijä? Pysyykö kännyk­kä­ka­mera luon­te­vasti kädessä? Sinun ei tarvitse tuot­taa itse kaik­kia sisäl­töjä, vaan tiedät, miten jouk­kue onnis­tuu parhai­ten.

28.5.2020

Paikka auki: haemme edus­kun­ta­vaa­lien stra­te­gia­pääl­lik­köä

Kansal­li­nen Kokoo­mus rp hakee puolue­toi­mis­tolle edus­kun­ta­vaa­lien stra­te­gia­pääl­lik­köä määrä­ai­kai­seen tehtä­vään 30.4.2023 saakka. Edus­kun­ta­vaa­lien stra­te­gia­pääl­li­kön tehtä­vänä on vahvis­taa puolu­een stra­te­gista ajat­te­lua, tiedolla

19.5.2020