Kokoomus.fi / Julkaisut / Tiedote / Kokoo­mus nimesi puolue­hal­li­tuk­sen jäse­net kaudelle 2019-2020

Kokoo­mus nimesi puolue­hal­li­tuk­sen jäse­net kaudelle 2019-2020

Kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi lauan­taina kokouk­ses­saan Helsin­gissä puolue­hal­li­tuk­sen jäse­net kaudelle 2019­-2020.

Puolue­hal­li­tuk­sen varsi­nai­siksi jäse­niksi nimet­tiin Maarit Vieru­nen (Helsinki), Sari Multala (Uusi­maa), uutena jäse­nenä Saara-Sofia Sirén (Varsi­nais-Suomi), Satu Hatan­pää (Sata­kunta), Juha Rostedt (Häme), Leena Kostiai­nen (Pirkan­maa), Marika Kirja­vai­nen (Kaak­kois-Suomi), Pekka Leski­nen (Savo-Karjala), Lotta Ahola (Keski-Suomi), Jussi Tait­to­nen (Pohjan­maa), Tomi Kaismo (Pohjois-Pohjan­maa), Eero Suutari (Kainuu), Heikki Autto (Lappi), Henrik Vuor­nos (Kokoo­mus­nuo­ret), Sofia Vikman (Kokoo­mus­nai­set), Janika Taka­talo (opis­ke­li­ja­liitto Tuhat­kunta).

Puolue­hal­li­tuk­sen vara­jä­se­niksi nimet­tiin Risto Rautava (Helsinki), Kalle Ikkelä (Uusi­maa), Juhani Nummen­talo (Varsi­nais-Suomi), Jaakko Aromaa (Sata­kunta), Jaana Lähteen­korva (Häme), Jari Anders­son (Pirkan­maa), Helena Puolakka (Kaak­kois-Suomi), Aulikki Sihvo­nen (Savo-Karjala), Juha Suon­perä (Keski-Suomi), Riitta Pääjärvi-Mylly­aho (Pohjan­maa), Jorma Kivelä (Pohjois-Pohjan­maa), Ahti Paka­ri­nen (Kainuu), Sara Tuisku (Lappi), Lenita Ketola (Kokoo­mus­nuo­ret), Wilhel­miina Kukkamo (Kokoo­mus­nai­set) ja Juuso Manko­nen (opis­ke­li­ja­liitto Tuhat­kunta).

13.1.2024

Kokoo­mus nimitti uuden puolue­hal­li­tuk­sen ja kaksi uutta euro­vaa­lieh­do­kasta

Susanna Kisne­rin (Pohjois-Pohjan­maa) ja Ted Apte­rin (Helsinki) nimi­tys nostaa kokoo­muk­sen tähän mennessä nimet­ty­jen euro­vaa­lieh­dok­kai­den määrän kahdek­saan. Helsin­gissä Bottalla lauan­taina kokoon­tu­nut kokoo­muk­sen puolue­val­tuusto nimesi

29.10.2023